1

اینترنت در آتش یک شایعه/ وکلای امباپه: اتهامات تجاوز کذب محض است

  • کد خبر : 408265
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۰۰

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، نمایندگان کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه با ارسال بیانیه‌ای برای رویترز، اتهامات واردشده علیه این بازیکن را درباره تجاوز جنسی رد و آن را «کذب محض» توصیف کردند. بر اساس گزارش رسانه‌های سوئدی، یک زن مدعی شده که مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید در یک کلوپ شبانه در شهر […]

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، نمایندگان کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه با ارسال بیانیه‌ای برای رویترز، اتهامات واردشده علیه این بازیکن را درباره تجاوز جنسی رد و آن را «کذب محض» توصیف کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوئدی، یک زن مدعی شده که مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید در یک کلوپ شبانه در شهر استکهلم، به او تجاوز کرده است.

دادستانی سوئد با تایید این ادعا، اعلام کرد که پرونده تحقیقات درباره این مساله گشوده شده، اما جزئیات بیشتری در این‌ باره ارائه نکرد.

وکلای امباپه در این بیانیه اعلام کردند: یک شایعه بی‌شرمانه، اینترنت را به آتش کشیده است. این اتهامات کذب محض و غیرمسئولانه و ترویج آن غیرقابل قبول است. کیلیان امباپه تحت هیچ شرایطی مخدوش شدن شرافت، اعتبار و شهرتش را به واسطه شایعات بی‌اساس، تاب نخواهد آورد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408265

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]