1

آریو اسلامشهر صدرنشین تازه لیگ دسته اول/ سقوط ۴ پله‌ای پیکان

  • کد خبر : 408435
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۴۶

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)، امروز با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید. در رقابت‌های امروز، آریو اسلامشهر با یک گل از سد نیروی زمینی گذشت تا با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کند و جای پیکان را بگیرد. […]

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)، امروز با برگزاری ۹ دیدار به پایان رسید.

در رقابت‌های امروز، آریو اسلامشهر با یک گل از سد نیروی زمینی گذشت تا با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول صعود کند و جای پیکان را بگیرد.

مس شهربابک هم برابر مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس رسیدن به صدر را از دست بدهد و با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

در دیگر بازی حساس امروز، صنعت‌نفت برابر مس سونگون با تساوی ۲-۲ متوقف شد و با ۱۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم، بعثت کرمانشاه با یک گل برابر پیکان به پیروزی رسید و با ۱۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. پیکان هم که پیش از بازی‌های این هفته صدرنشین بود، با این شکست با ۴ پله سقوط با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بعثت، در رده پنجم قرار گرفت.

سایپا هم که به نظر می‌رسد روندی صعودی را آغار کرده است، این هفته نفت مسجد سلیمان را ۲ بر صفر شکست داد تا با کسب دومین برد متوالی و ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار بگیرد.

فجر شهیدسپاسی که فصل جدید را با توپ آغاز کرده بود و حتی به صدر هم رسید، پس از ۲ باخت متوالی، این هفته هم پیروز نشد و مقابل پالایش نفت بندرعباس به تساوی یک – یک رسید تا ۱۳ امتیازی شود و با توجه به تفاضل گل کمتر در رده هفتم بایستد.

در سایر دیدارها، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان، یک – یک شدند. شهرداری نوشهر ۲ بر یک شهرداری آستارا را شکست داد و شهر راز شیراز یک بر صفر پارس جنوبی جم را مغلوب کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408435

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]