1

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت‌نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

  • کد خبر : 408481
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۲۶

به گزارش ایرنا، ممانعت باشگاه استقلال از حضور سیدحسین حسینی در تمرینات مهمترین خبر امروز رسانه‌ها در آستانه شروع رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بود. سیدحسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در این فصل با روزهای خوبش فاصله گرفته، چند روز پیش در مصاحبه‌ای جنجالی به انتقاد از مدیران هلدینگ خلیج فارس و استقلال […]

به گزارش ایرنا، ممانعت باشگاه استقلال از حضور سیدحسین حسینی در تمرینات مهمترین خبر امروز رسانه‌ها در آستانه شروع رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بود.

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم فوتبال استقلال که در این فصل با روزهای خوبش فاصله گرفته، چند روز پیش در مصاحبه‌ای جنجالی به انتقاد از مدیران هلدینگ خلیج فارس و استقلال پرداخت.

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

این مصاحبه باعث شد تا او به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شود.

امروز (پنجشنبه) کمیته انضباطی باشگاه استقلال تصمیم به محرومیت موقت حسینی گرفت و او را از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع کرد.

قرار است این بازیکن ظرف روزهای آینده به کمیته انضباطی باشگاه استقلال رفته و پاسخگوی مواردی که در مصاحبه‌اش مطرح کرده، باشد.

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال بعد از دیدار مقابل هوادار با استناد به مطالبی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص ماجرای جذب دروازه‌بان بوسنیایی مطرح شده مطالبی تندی را علیه مدیران باشگاه مطرح کرد.

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

تکذیب اظهارات حسینی در کانال رسمی استقلال و احضار وی به کمیته انضباطی نشان داد مدیران استقلال به شدت از رفتار غیر حرفه‌ای گلر خود ناراضی هستند. حسینی هم علی‌رغم رد ادعاهایش توسط رسانه استقلال، حاضر به عذرخواهی از مدیریت باشگاه نشد تا سرنوشت او به اما و اگر کشیده شود.

حال برای هواداران این پرسش مطرح می‌شود که طبق آیین‌نامه‌ انضباطی باشگاه، چه تصمیمی در انتظار او خواهد بود؟

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

براساس بررسی مفاد مندرج در قرارداد بازیکنان استقلال که متعهد به اجرای آن در جریان مسابقات شدند، هیچ یک از بازیکنان استقلال، بدون هماهنگی باشگاه اجازه مصاحبه‌ با رسانه‌های گروهی را ندارند. از طرفی هرگونه اظهارنظر علیه ارکان مدیریتی باشگاه با جریمه سنگینی و محرومیت‌های انضباطی مواجه خواهد شد.

گفته می‌شود کمیته انضباطی استقلال قادر است بر اساس بند الزام‌آوری که در قرارداد بازیکنان قید شده در صورت بروز تخلف‌های این چنینی بازیکن مذکور را با کسر ۲۰ درصدی رقم قرارداد جریمه کند و در صورت تکرار این اتفاق از سوی فرد متخلف باشگاه مجاز به وضع جریمه‌های سنگین‌تر است تا مانع از بروز مجدد تخلف شود.

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

حال با این شکل‌گیری این اتفاقات و اظهارات تند سیدحسین حسینی علیه مدیریت باشگاه باید دید اعضای کمیته انضباطی چه تصمیمی در خصوص وی اتخاذ خواهند کرد.

به طور قطع ابراز ندامت حسینی می‌توانست در این مدت در تصمیم کمیته انضباطی تأثیرگذار باشد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه این بازیکن هیچ واکنشی در جهت جبران اظهارات غیر واقعی خود نداشت.

روزهای سخت در انتظار دروازه‌بان جنجالی؛ جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای

جدا از جریمه سنگین احتمالی از سوی کمیته انضباطی به نظر می‌رسد کادر فنی استقلال نیز در خصوص وی تصمیم سخت‌گیرانه‌ای بگیرد، چرا که عدم حضور در تمرینات در عملکرد تیم تاثیرگذار خواهد بود و سهراب بختیاری‌زاده بایستی از گلرهای دیگر در ترکیب تیمش استفاده کند.

تیم فوتبال استقلال فردا (جمعه) از ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]