2

وضعیت هوای تهران ۱۴۰۳/۰۷/۲۵؛ تداوم ۳ روزه آلودگی هوا

  • کد خبر : 408519
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خود را کاهش دهند. طی ۳ روز […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر میانگین کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل خود را کاهش دهند.

طی ۳ روز گذشته افزایش ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون باعث بروز وضعیت ناسالم شده است.

بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI)، زمانی که شاخص عددی بین ۵۱ تا ۱۰۰ را نشان دهد، کیفیت هوا در شرایط “قابل قبول” و زمانی که شاخص بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ باشد کیفیت هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است.

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران ۱۴۱ روز هوای قابل قبول، ۶۳ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس، ۵ روز هوای پاک و ۲ روز هوای ناسالم برای همه گروه ها داشته است که تعداد روزهای قابل قبول نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ روز کاهش و تعداد روزهای ناسالم، ۱۹ روز افزایش داشته است. 

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408519

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]