2

اتمام عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا تا پایان سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 408905
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، داود گودرزی؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر اتمام عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تا پایان سال جاری تأکید کرد. وی در دومین نشست قرارگاه بهسازی این پروژه، ضمن قدردانی از مقام و جایگاه والای شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد که این طرح بهسازی […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، داود گودرزی؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر اتمام عملیات بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تا پایان سال جاری تأکید کرد.

وی در دومین نشست قرارگاه بهسازی این پروژه، ضمن قدردانی از مقام و جایگاه والای شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد که این طرح بهسازی به منظور رفع نابسامانی‌های کالبدی و مشکلات زیرساختی گلزار شهدا، با رعایت ملاحظات مقام معظم رهبری و نظرات خانواده‌های شهدا در حال انجام است.

گودرزی همچنین اشاره کرد که عملیات بهسازی، که شامل کف‌سازی، تعویض سقف‌ها و حفظ سنگ مزار، حجله و کتیبه‌های شهدا می‌شود، با استقبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران مواجه شده است. 

وی اعلام کرد که تمامی قطعات شهدای بهشت زهرا(س) در قالب این طرح بهسازی خواهند شد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ۳۰ هزار شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرمیده‌اند، افزود: ان‌شاءالله با تلاش و کار جمعی تمامی واحدهای شهرداری، عملیات بهسازی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

براساس این گزارش، در این جلسه، گزارشی از روند پیشرفت و تسریع اجرای طرح بهسازی گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور مدیران و معاونین مختلف شهرداری و سازمان‌های خدمات شهری، از جمله گودرزی؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نصیری؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، و نمایندگان سایر نهادها ارائه و تصمیمات لازم برای تسریع اجرای پروژه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408905

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]