3

ساکنان تهران دنبال این خانه‌ها هستند+ جدول

  • کد خبر : 408921
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

از شهریورماه که بازار خریدوفروش را رصد می‌‌کنیم می‌بینیم که ملک‌های با متراژ ۵۰ تا ۶۰ مترمربع در اکثر مناطق تهران، از درخواست‌کننده بیشتری برخوردار هستند و اکثر آنها منتج به قرارداد می‌شوند. به گزارش تابناک به نقل از دنیای اقتصاد؛  داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در این رابطه توضیح می‌دهد: […]

از شهریورماه که بازار خریدوفروش را رصد می‌‌کنیم می‌بینیم که ملک‌های با متراژ ۵۰ تا ۶۰ مترمربع در اکثر مناطق تهران، از درخواست‌کننده بیشتری برخوردار هستند و اکثر آنها منتج به قرارداد می‌شوند.

به گزارش تابناک به نقل از دنیای اقتصاد؛  داوود بیگی‌نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران در این رابطه توضیح می‌دهد:  در کلیه مناطق پایتخت، تمایل افراد به سمت خرید ریزمتراژها و متراژهای متوسط رو به پایین رفته است و این واحدها ‌هم‌اکنون دارای مشتری هستند؛ علت آن نیز رکود طولانی مدت بازار مسکن بوده است.

او ادامه می‌دهد: خریداران با تصور اینکه بتوانند واحدهای با متراژ بالاتری خریداری کنند برای انجام معامله مردد بودند؛ اما مقاومت کاهش قیمت و ثبات آن، باعث شد که به این نتیجه برسند که صبوری برای معامله صحیح نیست.

به گفته بیگی‌نژاد، این موضوع صرفا به یک منطقه خاص ارتباطی ندارد و در اکثر مناطق تهران، قراردادهای امضاء شده در این محدوده مساحت قرار داشته‌اند؛ البته متغیرهایی همچون گستردگی مناطق، تعداد مشاوران املاک و تعداد ساکنین در هر منطقه بر تعداد قراردادها اثرگذار است.

ساکنان تهران دنبال خرید این خانه‌ها هستند+ جدول

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=408921

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]