3

هنوز زمزمه‌های قال الصادق(ع)، روح ایمان و توحید بر جان‌ها می‌تند

  • کد خبر : 40894
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

او مردی است از سلاله نیکان و پاکان که سال‌ها است مردمان خاکی، از زلال اندیشه‌های ناب او خود را سیراب می‌کنند.

آسمان پر ستاره اندیشه‌های صادق آل محمد(ع) هر مشتری پاک طینتی را به خود مجذوب می‌کند و قرن‌هاست که دل‌های عاشق در کلاس بندگی و توحید او ریسمان اتصال با پروردگارشان را می‌بافند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوباره خوشه‌های اشک، گونه‌های شیعیان علی(ع) را ‌تر می‌کند و این بار صحبت از غروب عمر مردی است که همزمان با روز میلاد رسول مهربانی، هفدهمین روز از ماه ربیع الاول در زلال زمین گل کرد.

او مردی است از سلاله نیکان و پاکان که سال‌ها است مردمان خاکی، از زلال اندیشه‌های ناب او خود را سیراب می‌کنند.

آسمان پر ستاره اندیشه‌های صادق آل محمد(ع) هر مشتری پاک طینتی را به خود مجذوب می‌کند و قرن‌های است که دل‌های عاشق در کلاس بندگی و توحید او ریسمان اتصال با پروردگارشان را می‌بافند.

روزگاری که تفکر در فقر و تهی دستی دست و پا می‌زد، این منبر معرفت جعفر صادق(ع) بود که پیام زلال شیعه گی را در گوش فلک زمزمه می‌کرد و ضمیر دینداران را جلا می‌داد.


مکتب شیعه بالندگی خود را مدیون کلام شما است و امروز شاگردانتان هنوز از میوه نهالی که شما کاشتید ارزاق می‌کنند و این نور دانش ما است که بر دنیای جهل و تیرگیمان سایه گسترانده است.

هنوز دنیا خود را وامدار شکوه علم شما می‌داند و دانشگاه و حوزه از جویبار زلال اندیشه و دانش شما عطش خود را برطرف می‌کنند و زمزمه قال الصادق‌ها بر جان خسته زمان، روح ایمان و توحید می‌تند.

دوباره این زمینی که هیچ‌گاه خالی از حجت الله نخواهد بود، در سوگ مردی نشسته است که سکوتش ندای دانایی بود و کلامش بارن حکمت و معرفت.

دوباره مدینه غربتش را فوران می‌کند از دل غروب بقیع، کبوتران دوباره دلشوره می‌گیرند و پر و بال زدنشان داغ دل شیعیان را تازه می‌کند و آسمان دیدگانشان را ابری و بارانی نشان می‌دهد.

باز کینه‌ها و دشمنی‌ها با علی(ع) زهر می‌پاشد و قلب بر‌ترین خلقت خدا را نشانه می‌رود و باز شیعه را به سوگ می‌نشاند و برگ دیگری از کتاب تفسیر مظلومیت فرزندان زهرا (س) را ورق می‌زند.

سپاهیان شیطان باز کمر همت بسته‌اند و بنا دارند با تبر جهل و کینه‌شان به جان درخت تنومندی که رسول مهربانی غرس کرده است بیافتند، تا به خیال خامشان راحت و آسوده در مستی و پوچی و شهوت خود، خوش باشند و زندگی کنند.

کجایند بدطینتان عصر جاهلیت که ببینند تعبیر خواب‌های آشفته خود را؟ تا ببینند قرن‌ها است که شیعه کلام ناب امامش را سینه به سینه انتقال می‌دهد و سرچشمه ناب‏‌ترین نگاه شیعه هر روز جان‌های تشنه را سیراب می‌کند.

کجایند منصور دوانیقی‌ها که ببینند کتابی که فکر کردند برای همیشه بسته‌اند را در قرن بیست و یکم، میلیون‌ها و هزاران نفر می‌خواندند و کلام ششمین ستاره دنباله دار آسمان امامت زینت بخش منبر و محفل شیعیان است.

مهدی بخشی سورکی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40894

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]