2

واشنگتن، رژیم تل آویو و رژیم آل سعود سه دشمن اصلی جهان اسلام هستند.

  • کد خبر : 40903
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳

دشمن شماره یک از نظر نظامی، ارتش امریکاست؛ آن‌ها هر وقت می‌خواهند مسلمانان را در سراسر جهان شکست دهند به طور فیزیکی به ارتش امریکا متوسل می‌شوند

در مورد فتنه بحرین می‌بینید که سعودی‌ها در حال دامن زدن به آن هستند. علت وقوع فتنه‌های جهان اسلام هم آن است که شاهزاده بندر (و جبهه سعودی) به تضعیف مسلمانان و همکاری‌های دوجانبه آن‌ها می‌پردازد.”

یک روحانی مسلمان امریکایی می‌گوید، واشنگتن، رژیم تل آویو و رژیم آل سعود سه دشمن اصلی جهان اسلام هستند.

عبدالعلیم موسی، اما جماعت مسجد الاسلام واشنگتن در گفت‌وگو با پرس تی‌وی گفت: «اسلام در یک روند بیداری قرار گرفته است، تحولی در میان جمعیت‌های مسلمان و غیر مسلمان در حال اتفاق افتادن است.»

وی افزود: «چیزی که غرب می‌خواهد انجام دهد این است که به عنوان مثال در صورت به وجود آمدن مشکل، بتواند کنترل روند این تغییر را به دست بگیرد. ابتدا بیایید سه دشمنی را که باید با آن‌ها روبه‌رو شویم بررسی کنیم: دشمن شماره یک از نظر نظامی، ارتش امریکاست؛ آن‌ها هر وقت می‌خواهند مسلمانان را در سراسر جهان شکست دهند به طور فیزیکی به ارتش امریکا متوسل می‌شوند؛ به عنوان مثال در عراق یا افغانستان.»

این روحانی مسلمان دو دشمن دیگر جهان اسلام را «رسانه‌های صهیونیستی» و «سعودی‌ها» به عنوان «ستون پنجم» در جهان اسلام معرفی کرد.

وی تصریح کرد: «در مورد فتنه بحرین می‌بینید که سعودی‌ها در حال دامن زدن به آن هستند. علت وقوع فتنه‌های جهان اسلام هم آن است که شاهزاده بندر (و جبهه سعودی) به تضعیف مسلمانان و همکاری‌های دوجانبه آن‌ها می‌پردازد.»

موسی یادآور شد: «چه در عراق چه در افغانستان و چه هر جای دیگری با بررسی ریشه‌های فتنه در جهان اسلام در می‌یابید که پول و سرمایه سعودی‌ها در پس همه این مسائل قرار دارد. بنابر این ما با این سه دشمن مواجهیم و باید با آن‌ها مبارزه کنیم.»

عربستان سعودی به دلیل سابقه حقوق بشری خود به‌ویژه به دلیل دستگیری صدها معترض ضد دولتی در جریان تظاهرات مردمی علیه رژیم آل سعود، تحت انتقادهای شدید قرار دارد.

فعالان حقوق بشری می‌گویند، صدها نفر در عربستان تحت شرایط وخیم و بدون امکان دسترسی به وکیل به عنوان زندان سیاسی در حبس به سر می‌برند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40903

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر