3

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد؛ جدال مرگ و زندگی در دوحه

  • کد خبر : 409071
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر خواهد رفت. قرمزها در بازی نخست خود مقابل الاهلی عربستان علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند، شکست خوردند و در بازی دوم نیز مقابل پاختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر یک […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر خواهد رفت.

قرمزها در بازی نخست خود مقابل الاهلی عربستان علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند، شکست خوردند و در بازی دوم نیز مقابل پاختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. از همین رو پرسپولیس برای اینکه کار صعودش به دور بعدی این رقابت‌ها به اما و اگر نکشد، در این بازی نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

خوان کارلوس گاردیو در این دیدار حساس دو مهره کلیدی خود یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون ارونوف را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی اسپانیایی در این دیدار حساس الکسیس گندوز را در قفس توری سرخ‌پوشان قرار می‌دهد. مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی قرمزها قرار خواهند گرفت و میلاد محمدی و فرشاد فرجی دفاع راست و چپ قرمزها در این بازی هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد؛ جدال مرگ و زندگی در دوحه

مسعود ریگی مثل همیشه در پست شش بازی می‌کند و سروش رفیعی مسئول طراحی حملات قرمزها در این بازی خواهد بود. وحید امیری در کنار فرشاد احمدزاده دو بال چپ و راست پرسپولیس هستند و علی علیپور و لوکاس ژائو زوج خط حمله پرسپولیس را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد قطر:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، لوکاس ژائو و علی علیپور.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=409071

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]