3

حسین‌زاده: خوشحال هستم دو گل زدم/ نیمکت‌نشینی تیم ملی هم افتخار است

  • کد خبر : 409708
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

به گزارش ایرنا، امیر حسین حسین‌زاده بازیکن تیم فوتبال چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پایان بازی با روشن تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا،اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از اینکه تراکتور توانست در این مسابقه به برتری با ارزش و مهمی دست پیدا کند. وی افزود: تراکتور در این مسابقه می‌توانست گل‌های […]

به گزارش ایرنا، امیر حسین حسین‌زاده بازیکن تیم فوتبال چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پایان بازی با روشن تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا،اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از اینکه تراکتور توانست در این مسابقه به برتری با ارزش و مهمی دست پیدا کند.

وی افزود: تراکتور در این مسابقه می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه روشن تاجیکستان کند، ما فرصت‌های بسیار خوبی را برای گلزنی در این مسابقه داشتیم.

بازیکن تراکتور خاطرنشان کرد: اینکه من توانستم در این بازی دو گل برای تراکتور به ثمر برسانم بسیار خرسند هستم، امیدوار من و تراکتور به روند خوبمان ادامه دهیم.

حسین‌زاده همچنین تصریح کرد: حضور در تیم ملی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، نشستن روی نیمکت تیم ملی هم باعث افتخار است و رفته رفته به ما هم بازی می‌رسد و در حال کسب تجربه هستیم.

وی گفت: بازیکنان بزرگی در تیم ملی حضور دارند. من سعی و تلاش می‌کنم تا فرصت بازی به دست آورم.

تیم فوتبال تراکتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح۲، برابر روشن تاجیکستان به پیروزی رسید ۳ بر یک رسید و به صدرنشینی در گروه A ادامه داد.

امیرحسین حسین‌زاده ستاره تراکتور در این مسابقه بود و توانست با زدن دو گل نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=409708

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]