2

پیام قدردانی سرایا القدس برای رزمندگان حزب‌الله

  • کد خبر : 409950
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱:۲۰

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از فرماندهان سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در پیامی برای رزمندگان حزب الله اعلام کرد که ما با وجود محاصره خفقان آور و شدت بمباران‌ها و همه شرایط سخت امنیتی، حتی یک لحظه از آمادگی و تجهیز خود در زیر زمین و بالای آن برای نبرد […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از فرماندهان سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در پیامی برای رزمندگان حزب الله اعلام کرد که ما با وجود محاصره خفقان آور و شدت بمباران‌ها و همه شرایط سخت امنیتی، حتی یک لحظه از آمادگی و تجهیز خود در زیر زمین و بالای آن برای نبرد با دشمن باز نایستادیم، چون تصمیم گرفته بودیم تا آخرین نفس با دشمن بجنگیم.

وی تاکید کرد: ما از اینکه جزء جدا نشدنی محور مقاومتِ وفادار به فلسطین و مقدسات آن هستیم، احساس غرور و افتخار می‌کنیم و در کنار یکدیگر نقش‌های خود را تکمیل می‌کنیم و با اطمینان و استواری به سمت هدف مشترکمان که قدس و فلسطین آزاد است، حرکت می‌کنیم.

این فرمانده سرایا القدس افزود: در ادامه به برادرانمان در حزب‌الله می‌گوییم که ما با خون و آتش در یک صحنه قهرمانانه، وحدت میادین را به تصویر می‌کشیم. امروز دشمن صهیونیستی از شدت رگبار موشک‌های شما در شمال و مرکز فلسطین اشغالی فریاد می‌زند و ما در حال نابود کردن سرکردگان و نظامیان صهیونیست در جنوب فلسطین هستیم.

وی در پایان گفت: دشمن جنایتکار نباید چیزی جز مبارزه از ما انتظار داشته باشد، هر سرزمینی تنها متعلق به اهالی خود آن است و ما هرگز از حقوق خود دست نمی‌کشیم و با یاری خداوند هرگز شکست نخواهیم خورد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=409950

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]