4

یقین دارم به فضل الهی صهیونیست‌ها رفتنی هستند

  • کد خبر : 41007
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

حج، رکن و پایگاه حکومت جهانی و تمرین پیوستن و همراهی با امام است که لحظه به لحظه آن از نور و وجود امام ناشی می‌شود.

افق(ofoghnews.ir): رییس‌جمهور با تأکید بر استفاده از ظرفیت معنوی حج برای تعالی جامعه بشری و ملت ایران، حج را رکن و پایگاه حکومت جهانی و تمرینی برای پیوستن به امام عصر(عج) و همراهی او دانست و گفت: حج محل فریاد توحید، عدالت و مهرورزی است و حجاج ایرانی سفرای ملت ایران، مکتب اسلام ناب و حکومت جهانی مهر، عدالت و توحید هستند.

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (جمعه) در همایش ۱۲ هزار نفری متمرکز حجاج استان تهران با بیان اینکه “مراسم حج بزرگترین حادثه عبادی برای انسان‌ها است”، افزود: اینکه حج برای یک بار در طول عمر واجب شده است به معنای آنست که باید از ره توشه این سفر برای یک عمر زندگی سعادتمند، عزتمند و حیات بی‌نهایت اخروی ذخیره‌سازی معنوی کنیم، چراکه لحظه به لحظه این سفر، الهی و سراسر بارش رحمت خدای متعال است و نباید حتی ثانیه‌ها را در آن از دست داد.

وی با اشاره به اینکه “متناسب با اثر این عبادت بزرگ، شیطان نیز سرمایه‌گذاری و تلاش می‌کند تا ذهن و دل انسان را به سمت و سویی دیگر متوجه کند”، اظهار کرد: حج، رکن و پایگاه حکومت جهانی و تمرین پیوستن و همراهی با امام است که لحظه به لحظه آن از نور و وجود امام ناشی می‌شود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه “سفر حج و رفتن به مکه در حقیقت میثاقی برای تبعیت از امام است”، آن را مرکز حکومت جهانی و متعلق به امام عنوان کرد و افزود: امام، روح حج و حقیقت آن است و امروز خدا را سپاسگزاریم که ملت ایران پیشگام بشر در شناخت، معرفی و تبعیت از امام هستند. امیدواریم روزی برسد که حج بشر با حضور امام و دریافت مستقیم آحاد بشر از وجود وی برگزار شود.

وی با بیان اینکه “حج امسال حالتی خاص و معنویتی ویژه دارد”، گفت: صهیونیست‌های بی‌فرهنگ و ضدبشر که به آخر خط رسیده‌اند در حال تلاش برای ایجاد جنگ مذهبی میان اقوام مختلف، پیروان ادیان و ملت‌ها هستند و اکنون که خود را در بن‌بست و در حال نابودی می‌بینند، تلاش می‌کنند تا دنیا را بهم ریخته و مسأله‌سازی کنند که در این راستا همه بشریت، ملت‌ها و پیروان ادیان باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه “باورم این است که رهبران پشت صحنه آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی با این وضعیت و رفتار دیگر سودی برای آنها ندارد و با هزینه‌های بسیار نه تنها مشکلی را برای آنان حل نمی‌کنند بلکه هر روز بر مشکلات آنها می‌افزایند”، تاکید کرد: یقین دارم به فضل الهی صهیونیست‌ها رفتنی هستند و دنیا از ظلم مستکبران خالی و عدالت، عشق و توحید بر همه جهان گسترده خواهد شد.

رییس‌جمهور در ادامه، با بیان اینکه “حج محل فریاد توحید، عدالت و مهرورزی است”، تصریح کرد: هر یک از حجاج ایرانی در حقیقت پرچم و سفیری از ایران هستند، چراکه در مراسم حج نگاه‌ها بر حجاج ایرانی و رفتار، تعاملات و عبادت آنان متمرکز است. تک تک حجاج ایرانی سفرای ملت ایران و مکتب اسلام ناب و حکومت جهانی، مهر، عدالت و توحید هستند.

پیش از سخنان رییس‌جمهور، حجت‌الاسلام قاضی عسگر ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام ـ و حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ گزارشی از چگونگی برنامه‌های حج امسال ارائه کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر