2

پرسپولیس بدون ارونوف، العملود و کنعانی تمرین کرد؛ سیدجلال پا به توپ شد

  • کد خبر : 410289
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

به گزارش ایرنا، سرخپوشان، امروز در دو گروه برنامه تمرین و ریکاوری داشتند که از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان به روال همیشگی روزهای بعد از بازی به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی، برنامه سبکی را به عنوان ریکاوری و سایر نفرات، تمرین کامل ۷۰ دقیقه‌ای را در دستور […]

به گزارش ایرنا، سرخپوشان، امروز در دو گروه برنامه تمرین و ریکاوری داشتند که از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان به روال همیشگی روزهای بعد از بازی به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی، برنامه سبکی را به عنوان ریکاوری و سایر نفرات، تمرین کامل ۷۰ دقیقه‌ای را در دستور کار داشتند.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، حمله به دروازه و فوتبال دروازه نزدیک که سید جلال حسینی هم در جریان آن پا به توپ شد، بخش‌های مختلف این تمرین بود.

فرشاد فرجی، ایوب العملود، محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون ارونوف نیز کماکان برنامه اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی دنبال کردند. پرسپولیس تا بازی با استقلال خوزستان، دو تمرین دیگر را برگزار خواهد کرد و کاروان تیم، بعد از ظهر سه‌شنبه با پرواز اختصاصی راهی اهواز خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=410289

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]