2

پزشکان وضعیت عمومی رئیس جمهور ونزوئلا را خوب و در مسیر بهبودی است

  • کد خبر : 4104
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۲

پزشکان وضعیت عمومی رئیس جمهور ونزوئلا را خوب و در مسیر بهبودی اعلام کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر از کاراکاس، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنج شنبه بوقت محلی درپیامی از کوبا اعلام کرد مبتلا به بیماری سرطان است اما در این حال گفت مطئن است بر این بیماری غلبه خواهد کرد. هوگوچاوز، رییس جمهور […]

پزشکان وضعیت عمومی رئیس جمهور ونزوئلا را خوب و در مسیر بهبودی اعلام کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر از کاراکاس، رئیس جمهور ونزوئلا روز پنج شنبه بوقت محلی درپیامی از کوبا اعلام کرد مبتلا به بیماری سرطان است اما در این حال گفت مطئن است بر این بیماری غلبه خواهد کرد. هوگوچاوز، رییس جمهور ونزوئلا که برای مداوای بیماری خود در کوبا بسر می برد، گفت: این مشکل نیز یک چالش دیگری در زندگی اوست و با آن مبارزه خواهد کرد. هوگو چاوز ۵۶ ساله که از سه هفته پیش در هاوانا بسر می برد ابتدا بعلت عفونت لگن جراحی شد و پس از آن آزمایشات پزشکی نشان داد که وی مبتلا به یک تومور سرطانی در همان ناحیه لگن و به احتمال زیاد سرطان پروستات است. پزشکان تایید کردند که بر روی چاوز چند عمل جراحی سنگین صورت گرفته است و غده سرطانی از بدن وی خارج شده و اکنون وی روند بهبودی را طی می کند. چاوز در پیام خود گفته اشتباه بزرگی کرده که طی سالهای گذشته توجه زیادی به سلامتی خود نکرده است. احزاب مخالف دولت به درمان وی در خارج از کشور معترضند و این در حالی است که طرفداران چاوز ضمن همدردی با رئیس جمهورشان از وی حمایت می کنند. مقامات دولتی ونزوئلا نیز اعلام کرده اند چاوز در جریان تمام امور کشور است و امور ونزوئلا در مسیر عادی در حال انجام است.

چند تن از روسای جمهور کشورهای منطقه نیز با ارسال پیامهایی آرزوی بهبود هوگو چاوز را کردند در چند شهر ونزوئلا نیز مردم در تجمعاتی ضمن اعلام حمایت مجدد از چاوز، از وی خواستند با بیماری خود مبارزه کرده و برای بازگشت سلامتی کامل خود تلاش کند پس از بستری شدن هوگو چاوز، الیاس خاوآ معاون رئیس جمهور با مشورت مداوم با چاوز اداره امور کشور را عهده دار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر