5

شایعه سازان و حاشیه‌ پردازان در برابر وجدان خود چه پاسخی دارند؟

  • کد خبر : 41078
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: این شک در من ایجاد شده که تیم ما و بازیکنانمان سحر و جادو شده باشند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال مس کرمان مصاحبه‌ای از قاسمپور در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که در آن از قول وی آمده است: مس یکی از بهترین بازی‌هایش را در برابر سایپا انجام داد. سایپا از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. این تیم برابر استقلال و سپاهان دراین فصل نتیجه گرفته و در مجموع فوتبال خوبی را بازی می کند.

قاسمپور با تکذیب برخی صحبت‌های منتشر شده به نقل از وی در رسانه‌ها مبنی بر استفاده تیم سایپا از سحر و جادوگری، گفت: من اصلا چنین حرفی را مطرح نکردم. در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفتم من به جادو جمبل اعتقادی ندارم و اتفاقات اخیر و به ثمر نرسیدن فرصت های ۷۰ یا ۸۰ درصدی مهاجمان ما این شک را در من ایجاد کرده که تیم ما و بازیکنانمان سحر و جادو شده باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تخصص برخی از کاه کوه ساختن است، گفت: شایعه سازان و حاشیه‌ پردازان در برابر وجدان خود چه پاسخی دارند؟ من تنها در کنفرانس خبری قبل از بازی در مورد یک تماشاگر صحبت کردم اما برخی خبرنگاران نفرات نزدیک به هواداران تیم این مسئله را به شکل وارونه منعکس کردند.

قاسمپور اظهار داشت: به عقیده من و بر اساس مستندات و فیلم مسابقات مس در ۸ دیدار گذشته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد اما بدشانسی و برخی مسائل موجب شده این تیم در شرایط فعلی بسر برد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41078

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]