4

انتشار تصاویری از ناکولا کارگردان اصلی فیلم موهن+تصویر

  • کد خبر : 41150
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۹:۳۵

نخستین تصویر از چهره “ناکولا باسیل ناکولا” ۵۵ ساله که با نام مستعار “سام باسیل” اقدام به ساخت فیلم موهن و ضد اسلامی نمود و احساسات میلیونها مسلمان را در سراسر جهان جریحه دار کرد را منتشر کرده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل با انتشار عکسی که آن را متعلق به کارگردان فیلم موهن دانست نوشت: ناکولا کارگردان اصلی فیلم موهن در مصر به دنیا آمده است.

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد نخستین تصویر از چهره “ناکولا باسیل ناکولا” ۵۵ ساله که با نام مستعار “سام باسیل” اقدام به ساخت فیلم موهن و ضد اسلامی نمود و احساسات میلیونها مسلمان را در سراسر جهان جریحه دار کرد را منتشر کرده است.

دیلی میل با مصاحبه با آنا گورجی یکی از بازیگران فیلم و انتشار عکس ناکولا درکنار وی ادعای جدیدی را مطرح کرده است. این هنرپیشه زن ۲۱ ساله فیلم در این گفتگو اظهار می‌دارد سازنده فیلم وی را گمراه کرده است.

گفتنی است شبکه تلویزیونی محلی “ان بی سی نیوز” گزارش داده است که پلیس آمریکا در لس آنجلس این فرد را که تهیه کننده فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) بوده و دیروز بازداشت کرده بودند را آزاد کرده است. ناکولا در مصر متولد شده است، وی در پرونده خود سابقه کیفری نیز دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41150

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]