2

کفاشیان:از جمع کردن امضا توسط برخی از افراد علیه خودم بی‌اطلاعم

  • کد خبر : 41791
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰

ساختن استادیوم‌ها و تجهیز آنها کار ما نیست. همین‌طور که پارک‌های زیبا برای مردم ساخته می‌شود باید ارگان‌ها به ساختن استادیوم‌های خوب هم همت گمارند.

افق(ofoghnews.ir): علی کفاشیان پس از پیروزی تیم نوجوانان ایران برابر یمن گفت: پیروزی خوبی بود و من از عملکرد تیم نوجوانان راضی هستم. البته هنوز زود است که درباره‌ی کیفیت این تیم قضاوت کنیم. مهم‌ترین مساله الان صعودشان بود که قطعی شد. این تیم حریفان قدری در پیش دارد. برای تیم نوجوانان زحمات زیادی کشیده شده است و انتظار داریم نتیجه بگیرد. این تیم واقعا شایستگی موفقیت در آسیا را دارد.

کفاشیان در واکنش به این‌که فکر می‌کنید چرا تیم ملی در دقایق اولیه گل می‌خورد، آیا آن را به دلیل استرس بازیکنان می‌دانید؟ اظهار کرد: حالا یا استرس است یا این‌که حریف را دست کم می‌گیرند.

وی هم‌چنین در واکنش به این‌که چرا این مسابقات از شبکه سوم سیما پخش نمی‌شود و آیا برای حل این مشکل مکاتباتی انجام داده‌اید؟ گفت: واقعا نمی‌دانم چرا پخش نمی‌شود. شاید صدا و سیما این‌طور تشخیص می‌دهد. ظاهرا آنها می‌خواهند به فوتبال هم مثل سایر ورزش‌ها نگاه کنند. کشورهای دیگر این مسابقه‌ها را پخش می‌کنند و مردم آن‌جا همه بازی تیم کشورشان را می‌بینند. شاید صدا و سیما تشخیص می‌دهد که مردم ما نباید این بازی‌ها را ببینند.

کفاشیان هم‌چنین در پاسخ به این سوال که جدا از بحث اقامتی تیم‌ها که کیفیت مناسبی دارد، چرا میزبانی ایران در دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان ضعیف است و کمبودهایی در آن دیده می‌شود؟ به خبرنگاران گفت: بعد از پایان مسابقات مفصل در این‌باره صحبت خواهم کرد. باید یک کارهایی در این زمینه صورت گیرد. ظاهرا اگر ما بخواهیم میزبانی خوبی داشته باشیم باید به آن مثل برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران نگاه کنیم. در آن صورت است که همه‌ی دستگاه‌ها با مجری برگزار کننده‌ی بازی‌ها همکاری می‌کنند. همه‌ی تلاش ما این بود که تمامی نهادها با ما همکاری داشته باشند اما برای برگزاری این مسابقات با مشکلات زیادی مواجه هستیم. مطمئنا گرفتن این میزبانی‌ها و برگزاری خوب بازی‌ها می‌تواند جبرانی برای عقب‌افتادگی فوتبال ما باشد؛ چرا که اگر تاکنون از برخی از کشورها فاصله گرفته‌ایم یکی از علت‌های مهمش همین است. ما در حال حاضر پی‌گیر تمام امور هستیم تا این میزبانی خوب انجام شود.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این‌که خبر بازی تدارکاتی ایران و مصر شایعه است، گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست، چون تاریخ‌هایی که اعلام می‌کنند مربوط به زمانی است که تیم ملی ما با کره جنوبی بازی دارد و این غیرممکن است. فدراسیون هیچ اقدامی برای انجام این بازی نکرده و ما از آن بی‌اطلاعیم.

وی هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا از جمع کردن امضا توسط برخی افراد به منظور تشکیل مجمع فوق‌العاده برای فدراسیون و برکناری‌تان مطلع هستید؟ گفت: هیچ اطلاعی از آن ندارم. اگر کسانی هم این کارها را می‌کنند نمی‌دانم کی هستند. مجمع دستورالعمل خودش را دارد. امروز مجمع سازمان لیگ برگزار شد. بعد از آن بنا داریم مجمع فدراسیون را در مهرماه برگزار کنیم تا مسوول بخش‌هایی که در آن سرپرست گمارده‌ایم انتخاب شود.

کفاشیان درباره‌ی کمبوهایی که در ورزشگاه‌ها دیده می‌شود، گفت: این مشکلات به شرکت توسعه و تجهیز برنمی‌گردد. من زمانی عضو هیات مدیره این شرکت بودم. شرکت توسعه و تجهیز، ورزشگاه‌ها را می‌سازد و به ارگان‌ها تحویل می‌دهد. اتفاقا دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان دست وزارت ورزش نبودند. ساختن استادیوم‌ها و تجهیز آنها کار ما نیست. همین‌طور که پارک‌های زیبا برای مردم ساخته می‌شود باید ارگان‌ها به ساختن استادیوم‌های خوب هم همت گمارند. برخی کشورهای پیشرفته در آسیا ممکن است استادیوم‌های زیادی نداشته باشند اما از میان آنها چندین استادیوم کیفیت مطلوبی دارند؛ در حالی که در ایران ورزشگاه‌های زیادی وجود دارد اما اکثر آنها از شرایط استاندارد و مطلوب فاصله دارند.

وی افزود: ما همه‌ی تلاشمان را برای رفع نواقص ورزشگاه‌ها توسط خود باشگاه‌ها به کار می‌گیریم. خرج‌های زیادی در این زمینه شده است اما به طور مثال استاندارد کردن نور، ساخت اسکوربورد و تجهیز رختکن ورزشگاه‌ها که دیگر دست ما نیست. تا وقتی این نواقص را برطرف نکنیم مشکل حل نمی‌شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر