2

مخالفت دبیری تبریز با انتقال وحید شمسایی

  • کد خبر : 41904
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴

من پیش از توافق وحید شماسایی با دبیری و مدیرعامل باشگاه صحبت کرده بودم و گفته بودم که این قرارداد مشکلی ندارد اما من در جریان اینکه این تیم چند بازیکن لیگ برتری گرفته است، نبودم

رییس کمیته فوتسال پس از توافق وحید شمسایی با دبیری تبریز با این انتقال مخالفت کرد و دلیل آن را تمام شدن سهمیه لیگ برتری این باشگاه دانست.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر که وحید شمسایی به دلیل غیرقانونی بودن انتقالش نمی‌تواند جذب دبیری تبریز شود، گفت: من پیش از توافق وحید شماسایی با دبیری و مدیرعامل باشگاه صحبت کرده بودم و گفته بودم که این قرارداد مشکلی ندارد اما من در جریان اینکه این تیم چند بازیکن لیگ برتری گرفته است، نبودم و نمی‌دانستم که شش سهمیه لیگ‌ برتری‌اش تمام شده است. اما وقتی دیدم دبیری تصمیم دارد شمسایی را جذب کند به یکی از کارمند‌هایم گفتم که ببیند آیا این باشگاه شش بازیکنش را گرفته است که متوجه شدیم دبیری دیگر نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

وی ادامه داد: با این حال تبصره‌ای وجود دارد که نیاز به تفسیر دارد. هیات رییسه سازمان لیگ در مورد این موضوع نظر داده و به کلی با آن مخالفت کرده است. به هر حال شمسایی کاپیتان تیم ملی بوده و برای ما عزیز است. درست است که او الان در تیم ملی نیست اما این دلیل نمی‌شود که او را به راحتی رد کنیم. من واقعا می‌‌خواستم کارش درست شود اما نشد. به هر حال برای جذب هفتمین بازیکن باید نیم فصل اول تمام شود و قانون هم که دست من نیست و نمی‌توانم جابه‌جا کنم. با این حال باز هم تاکید می‌کنم من علاقمند بودم تا شمسایی به دبیری برود اما قانون اجازه نداد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41904

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]