3

رسول کربکندی:اگر نتوانم به تیم ذوب‌آهن کمک کنم کنار می‌روم

  • کد خبر : 41906
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱

مجموعه‌ی باشگاه، تیم، بازیکنان و هواداران دوران بسیار سختی را می‌گذرانند و مردم اصفهان و هواداران واقعا نگران تیم هستند که این مساله بار مسوولیت ما و بازیکنان را زیادتر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: متاسفانه یکی از مشکلات فوتبال امروز ما این است که بخش عمده‌ی بازیکنان برای تیمشان جان‌فشانی نمی‌کنند.

رسول کربکندی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب آهن و سایپای البرز اظهار کرد: واقعا حضور در کنفرانس‌هایی که مربی در بازی قبلش موفق نبوده است بسیار مشکل است اما چاره‌ای نیست. مجموعه‌ی باشگاه، تیم، بازیکنان و هواداران دوران بسیار سختی را می‌گذرانند و مردم اصفهان و هواداران واقعا نگران تیم هستند که این مساله بار مسوولیت ما و بازیکنان را زیادتر می‌کند.

وی افزود: ما هنوز نتوانسته‌ایم جوابگوی خواسته‌های مردم باشیم. اگر به جدول نگاه کنید می‌توانیم با یک برد سه پله بالا بیاییم. فردا با تیمی بازی می‌کنیم که بسیار هماهنگ است و با شناخت کاملی که از سایپا داریم می‌توانیم بازی خانگی را ببریم و تا جایگاه پانزدهم صعود کنیم که این امر از نظر روانی بسیار تاثیرگذار است.

کربکندی تصریح کرد: در بازی با مس اکثر بازیکنان ما بد بودند. بازی هم پخش مستقیم نمی‌شد، به همین دلیل شاید بازیکنان ما از جان مایه نمی‌گذاشتند و علی‌رغم تغییر سیستم، گل بدی را دریافت کردیم و تیم وقتی گل می‌خورد از نظر روانی افت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: متاسفانه یکی از مشکلات فوتبال امروز ما این است که بخش عمده‌ی بازیکنان برای تیمشان جان‌فشانی نمی‌کنند. زمانی عشق و تعصب در فوتبال ما حرف اول را می‌زد اما الان فوتبال حرفه‌ای راه بدی را دارد می‌رود و فقط برای بازیکنان مسائل مالی مهم است و اصلا برایشان تعهدی که به باشگاه خود دارند مهم نیست. آنها فقط یک‌طرفه توقع دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر در بازی فردا موفق نشوید استعفا می‌دهید یا خیر؟ گفت: از تیمی که درست کرده‌ام دفاع می‌کنم اما متاسفانه هیچ‌کدام از بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خودشان بازی نمی‌کنند. هر نتیجه‌ی بدی هم که به دست می‌آید همه‌ی فشارها روی مربی است و من بارها اعلام کرده‌ام که اگر نتوانم به تیم ذوب‌آهن کمک کنم کنار می‌روم اما با این شرایط کنار نمی‌روم چرا که هنوز دیدگاهم این است که تیم می‌تواند به روزهای خوب خودش برگردد.

کربکندی اظهار کرد: میانگین سنی بازیکنان ما ۲۶/۵ سال است. شاید سپهر حیدری و محمدپور کمی سنشان بالا باشد اما ما شش بازیکن را در خط دفاع امتحان کرده‌ایم و تمهیداتی را برای بازی فردا داریم که چنین مشکلاتی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: تمام تفکرمان در کرمان این بود که گل نخوریم و با سیستم ۱-۱-۵-۳ بازی کردیم اما متاسفانه در دقیقه ۱۲ به سادگی گل خوردیم و با سه دفاع مرکزی هم نتوانستیم گل نخوریم.

وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته‌ام که نشست‌های قبل از بازیکار اصولی نیست و باید اول زیرساخت‌های فوتبال ما درست شود تا مربی بتواند سر موقع به این کنفرانس‌ها برسد. فقط دنبال جریمه کردن مربیان نباشیم. اگر در اروپا کنفرانس‌های قبل از بازی وجود دارد به دلیل این است که زیرساخت‌های فوتبال آنها درست است و حجم پروازهای این کشورها بسیار بالاست به همین دلیل مربیان سر موقع می‌رسند.

به گزارش ایسنا، تقوی سرمربی سایپا به دلیل تاخیر در پرواز تهران ـ اصفهان به کنفرانس پیش از بازی نرسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]