2

دردسر های یک بازیگر زن تلویزیون در بازار تهران +تصویر

  • کد خبر : 42346
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۷

داستان زن بارداری به نام لیلا است که به همراه همسر دانشجویش (حسام بیگدلو) در یک سوئیت کوچک در همسایگی دو خواهر پیر زندگی می کند

فیلم تلویزیونی ‘ اشیاء از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکترند’ به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار در تهران کلید خورد و بزودی ضبط تصاویر در لوکیشن‌های پاسداران و میدان شاپور پیگیری می‌شود.
گلاره عباسی(لیلا)، حسام بیگدلو (فرید)،امیر غفارمنش (مهدی)،مهران رجبی (حاج رسول)،رامسین کبریتی (ایوب)،گیتی معینی (عزیز)،فاطمه شکری (احترام)،مینا نوروزی،ساقی زینتی،عباس صفا، نازنین بابایی و درسا کرمی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
“اشیا از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیکترند” داستان زن بارداری به نام لیلا است که به همراه همسر دانشجویش (حسام بیگدلو) در یک سوئیت کوچک در همسایگی دو خواهر پیر زندگی می کند. مهمانی مهمی برایش پیش می آید، به دلیل وضعیت نامناسب مالی یک دست بشقاب چینی از همسایه شان عزیز (گیتی معینی) به امانت می گیرد اما در شب مهمانی یکی از بشقاب ها می شکند. لیلا به دروغ به عزیز می گوید بشقاب را مادر شوهرش به امانت برده است. این دروغ سرچشمه حوادث بعدی می شود. دختر خانه داری که تا کنون از شهر و اجتماع دوری کرده ناچار می شود برای یافتن بشقاب مشابه راهی بازار شلوغ و پر حادثه تهران بشود و سرانجام این سفر قهرمانی او را با دنیای پر حادثه و جدیدی روبرو می کند.
” اشیا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکترند” به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی، محمد حسین قاس و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تولید می‌شود.
قدس آنلاین
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر