1

تابش درگفتگوی اختصاصی با افق؛ دولت سریعتر مشکل مسکن زلزله زدگان را رفع کند

  • کد خبر : 42610
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۹:۴۸

تابش گفت: توصیه می‌کنم دولت از دادن وعده‌هایی که قابلیت اجرایی ندارد خودداری کند و با موضوعات جدی به صورت احساسی برخورد نکند و هرچه سریعتر مشکل مسکن زلزله زدگان را رفع کند

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار افق با اشاره به شرایط بدی که هموطنان زلزله زده در آذربایجان شرقی با آن مواجه هستند یادآور شد: دولت همه توان خود را جهت ایجاد شرایط مناسب برای هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی به کار بسته تا هرچه زودتر شرایط را برای زندگی مطلوب و مناسب آماده کند.
نماینده مردم ارکان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته انتقاداتی در ابتدا نسبت به شخص رئیس جمهور وارد شد که برای سرکشی از مناطق زلزله زده دیر اقدام کرده و با تعلل این کار را انجام داده است که خاطره بدی در اذهان عمومی باقی گذاشت، ولی رفته رفته شرایط بهتر شد و دولت برای کمک به مردم این مناطق دست به کار شد و انصافاً هم خوب عمل کرده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در خانه ملت، با بیان اینکه برای حل مشکلات و معضلات مردم آسیب دیده از زلزله ، باید جدی تر وارد عمل شد و به جای گلایه به دنبال اقدامات عملی بود ، یادآور شد: برای اینکه شرایط بهتر شود دولت و مجلس باید طی جلسه‌ای مشترک متشکل از نمایندگان مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، هیاتی ناظر تشکیل دهند که علاوه بر کار نظارت دائم بر عملکرد مسئولان منطقه برای بازسازی و آماده سازی مسکن، در جلسات تصمیم گیر و تصمیم‌سازی که توسط وزارت‌خانه‌های مختلف برای این مناطق اخذ می شود حضور داشته و نظارت کنند.
وی با اشاره به اینکه تشکیل جلسه مشترک مجلس و دولت نیازمند زمان زیادی نیست اظهار داشت: تشکیل این جلسات یک تدبیر است که اجرای آن از سوی مسئولان ذی‌ربط می تواند راهگشا باشد و مشکلات مردم مناطق زلزله زده را هرچه سریعتر حل کند چرا که با از راه رسیدن فصل سرما، مردم این مناطق با مشکلات زیادی مواجه هستند.
تابش افزود: البته در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی این کارها کافی نیست و همت و تلاش بیشتر مسئولان را می طلبد.
این نماینده اصلاح طلب مجلس نهم با اشاره به اینکه اعلام برخی وعده‌های محال از سوی دولت درست نیست و مشکلات را بیشتر می کند گفت: وعده ساخت مسکن در ۲ ماه برای زلزله زدگان از سوی دولت کار منطقی و درستی نبود و از ابتدا هم معلوم بود که این وعده امکان اجرایی ندارد لذا طرح وعده‌های بی اساس و غیر قابل اجرا از سوی مسئولان، توقع مردم را بالا برده و دولت را با چالش مواجه می کند.
نماینده مردم اردکان در مجلس خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم دولت از دادن وعده‌هایی که قابلیت اجرایی ندارد خودداری کند و در بیان وعده‌های خود واقع بین باشد و با موضوعات جدی به صورت احساسی برخورد نکند و هرچه سریعتر مشکل مسکن زلزله زدگان را رفع کند./
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر