1

پاسخگویی برخط مدیرکل کمیته امداد استان تهران از طریق سامانه سامد

  • کد خبر : 426416
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علی شیری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران، گفت: بر اساس اجرای طرح سراسری ارتباط دولت و مردم بر اساس برنامه زمان‌بندی ارسالی اداره کل بازرسی استانداری تهران و برنامه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیک مردم و دولت (سامد) و در روز […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علی شیری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران، گفت: بر اساس اجرای طرح سراسری ارتباط دولت و مردم بر اساس برنامه زمان‌بندی ارسالی اداره کل بازرسی استانداری تهران و برنامه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیک مردم و دولت (سامد) و در روز تعیین‌شده، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران پاسخگوی مردم خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا، مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۳ سال جاری از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ به‌صورت برخط پاسخگوی مردم استان خواهد بود و به تماس‌های شهروندان و درخواست‌ها، پیشنهادات و مردم به‌صورت مستقیم پاسخ خواهند داد.

بنابراین گزارش؛ سامانه ارتباطات مردم و دولت «سامد» با هدف دریافت، ثبت و رسیدگی به درخواست‌های مردم از طریق مسئولان راه‌اندازی شده که حرکتی مؤثر و اقدامی مناسب در راستای برقراری ارتباط با شهروندان و تلاش برای رفع مسائل و مشکلات است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=426416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]