4

آزار و اذیت جنسی تعدادی از زنان تظاهرات‌کننده + تصویر

  • کد خبر : 427
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۶

نیروهای گارد ریاست‌جمهوری یمن در تظاهرات دیروز هشتاد زن فعال حقوقی در تعز، ضمن کشف حجاب و آزار و اذیت آنها تهدید کردند که در صورت تداوم تظاهرات به آنها تجاوز خواهند کرد.     یک گروه از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری و مزدوران “علی عبدالله صالح ” دیکتاتور یمن صبح دیروز در استان تعز و […]

نیروهای گارد ریاست‌جمهوری یمن در تظاهرات دیروز هشتاد زن فعال حقوقی در تعز، ضمن کشف حجاب و آزار و اذیت آنها تهدید کردند که در صورت تداوم تظاهرات به آنها تجاوز خواهند کرد.

 

 

یک گروه از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری و مزدوران “علی عبدالله صالح ” دیکتاتور یمن صبح دیروز در استان تعز و منطقه “وادی القاضی ” اقدام به آزار و اذیت جنسی تعدادی از زنان تظاهرات‌کننده در این استان در ملا عام کردند و بقیه را نیز تهدید به تجاوز کردند.

“بشری المقطری ” فعال حقوقی در گفت‌وگو با مارب پرس گفت: یک گروه از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری اقدام به آزار جنسی برخی زنان حاضر در راهپیمایی مسالمت‌آمیز دیروز در استان تعز کردند. در این راهپیمایی مسالمت آمیز علیه رژیم حاکم یمن نزدیک به هشتاد زن فعال حقوقی حضور داشتند.

وی افزود: یک گروه از نیروهای گارد ریاست‌جمهوری با تقبیح پوشش زنان با باتوم و سنگ به سوی این زنان حمله کردند و آنها را در خیابان‌ها و کوچه‌ها تحت تعقیب قرار دادند و برخی از آنها حتی پوشش زنان را برداشتند و تهدید کردند که اگر آنها در تظاهرات دیگری ببیند مورد تجاوز قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش این زنان که در وادی‌القاضی درحال برپایی تظاهراتی مسالمت‌آمیز علیه رژیم حاکم بودند، زمانی که با این رفتار نیروهای امنیتی و تیراندازی شدید مواجه شدند به مساجد و منازل مجاور محل درگیری پناه بردند و بیش از پنج ساعت در چنین مکان‌هایی مخفی شدند زیرا تهدید به تجاوز شده بودند.

“امل الباشا ” رئیس انجمن خواهران عربی حقوق بشر در این‌باره گفت: نیروهای امنیتی و مزدوران صالح زنان مذکور را به تجاوز تهدید کرده بودند و روبنده و حجاب برخی از آنها را با توسل به زور برداشته بودند و چنین رفتاری حتی موجب شده است که یکی از این زنان تظاهرات‌کننده دچار حمله شدید عصبی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر