2

نتایج آزمون‌های استخدامی سال جاری به زودی اعلام می‌شود

  • کد خبر : 42779
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

دولت مصوبه‌ای داشت که نیروهای قراردادی که منتقل می‌شوند به پیمانی تبدیل شوند که در این راستا قرار شده استان‌ها اطلاعات مربوط به این دسته از کارکنان را به معاونت توسعه بفرستند تا کار انجام شود.

افق(ofoghnews.ir): معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونت رییس جمهوری درباره سهمیه‌استخدام‌های سال جاری، گفت: طی یک ماه آینده کارهای مربوط به مجوزهای استخدامی که توسط معاونت رییس جمهوری داده شده انجام می‌شود.

عبدالعلی تاجی از برگزای جلسه‌ای در مورد استخدام‌های سال جاری با معاونان منابع انسانی استانداری‌ها با حضور معاون رییس جمهوری خبر داد و اظهار کرد:استانداری‌ها به پنج کارگروه منطقه‌ای تقسیم می‌شوند و بنا شده که این کارگروه ها مهم‌ترین مشکلات را به صورت فهرست اعلام کنند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین مشکلات کارگروه‌‌ها مربوط به سهمیه‌های استخدامی است که در زمان معاونت قبلی تعیین شده بود، گفت: اجرای بند (ج) ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین ماده ۵۱ قانون برنامه پنجم توسعه و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که از تهران به دیگر استان‌ها و یا از مراکز استان‌ها به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند نیز در این جلسه مطرح شد.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری افزود:در زمان معاونت قبلی بنا به دستور رییس جمهوری مجوزهای خاصی به استان ها داده شده بود که با استفاده از ظرفیت ماده ۵۷ قانون برنامه پنجم استخدام را انجام دهند.

تاجی در ادامه گفت:در مورد سهمیه‌های استخدامی که به استان‌ها داده شده بود به موجب ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه ها مکلفند ساختارشان را اصلاح کنند و از سوی دیگر احکامی در قانون برنامه داریم که بر اساس آن دستگاه‌های اجرایی مکلفند سالانه دو درصد از نیروی انسانی را نسبت به سال قبل کاهش دهند بنابراین بنا شد استان‌ها با رعایت این ملاحظات ابتدا ساختارشان را به تصویب کمیسیون اجتماعی و سپس دولت برسانند تا سقف پست ها تعیین شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به این‌که این اقدامات در هفته جاری انجام شود، تصریح‌کرد:در مورد سهمیه‌های استخدامی یا آزمون برگزار شده و یا قرار است که آزمون برگزار شود.

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری با بیان این‌که اولویت با اعلام نتایج آزمون‌های برگزار شده از طریق استانداری ها طی دو الی سه هفته آینده است، اظهار کرد:در مواردی هم که هنوز آزمون برگزار نشده زمینه برگزاری آزمون فراهم می‌شود.

تاجی در ادامه با اشاره به این‌که سهمیه استخدام ها در استان‌های مختلف متفاوت است، گفت:معاونت جدید معتقد است که در گام اول باید سقف پست های سازمانی دستگاه های اجرایی را تثبیت کنیم.

وی همچنین درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی افزود:دولت مصوبه‌ای داشت که نیروهای قراردادی که منتقل می‌شوند به پیمانی تبدیل شوند که در این راستا قرار شده استان‌ها اطلاعات مربوط به این دسته از کارکنان را به معاونت توسعه بفرستند تا کار انجام شود.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر