3

دولت ترکیه به تلاش های خود برای آزادی زائران ایرانی ادامه خواهد داد

  • کد خبر : 42795
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹

مسئولیت امنیت و جان زائران ایرانی برعهده گروگانگیران است و هر گونه عمل غیرمتعارف پاسخ متقابلی را دربر خواهد داشت.

افق(ofoghnews.ir): علا الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر روز یکشنبه در دیدار با سفیر ترکیه اهمیت همکاری های دو کشور جهت تامین آرامش پایدار در منطقه را یادآور شد، و اظهار داشت: مشورت ها و رایزنی های نزدیک و مستمر مقامات عالی‌رتبه دو کشور همسایه و مسلمان به تثبیت صلح و ثبات در منطقه کمک خواهد کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از تلاش های گذشته دولت ترکیه در آزادسازی زائران ایرانی در سوریه خاطر نشان کرد: گروگانگیری زائران بی دفاع عملی غیردینی و غیرانسانی است که سبب تشدید ناآرامی ها در منطقه می شود.

بروجردی بر ضرورت آزادسازی گروگان های زائر ایرانی در سوریه تاکید کرد و گفت: مسئولیت امنیت و جان زائران ایرانی برعهده گروگانگیران می باشد و هر گونه عمل غیرمتعارف پاسخ متقابلی را دربر خواهد داشت.

در ادامه این دیدار اومیت یاردیم سفیر ترکیه در تهران گروگان گرفتن زائران ایرانی در سوریه را غیرانسانی دانست و بر اهتمام ویژه دولت ترکیه برای نجات گروگان های ایرانی تاکید کرد و افزود: دولت ترکیه به تلاش های خود برای آزادی زائران ایرانی ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42795

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]