1

پدرخوانده های مافیای ناپل موسوم به کامورا بازداشت شد+تصویر

  • کد خبر : 42811
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۲

وی که سیستم مخفیگاه خود را تحت بالاترین تدابیر امنیتی طراحی کرده بود، در دام حرکت غافلگیرانه پلیس افتاد و در حالی که حمام خانه اش نیز مخفیگاه مجهزی داشت، نتوانست از این راه از دست ماموران بگریزد و دستگیر شد.

افق(ofoghnews.ir): مافیا از مجموعه‌هایی که به عنوان خانواده شناخته می‌شود تشکیل می‌شود که هر خانواده یک روستا، یک شهر، یا یک منطقه را رهبری می‌کند.ساختار این خانواده‌ها مانند یک درخت می‌باشد و معمولاً توسط فردی که «پدرخوانده» نامیده می‌شود، هدایت می‌ شود.

این ساختار به شدت در ایتالیا مرسوم بوده و گروههای خلافکار ایتالیایی، از این روش برای اداره سیستم های فعالیت خود استفاده می کنند و هر از گاهی، یکی از این پدرخوانده ها در دام پلیس گرفتار می شود.

پلیس ایتالیا از خردادماه عملیات گستره ای علیه مافیا در شش منطقه کشور آغاز کرده بود و ۴۷ نفر را دستگیر کرد. بازداشت شدگان به عضویت در مافیای منطقه ناپل و در اختیار داشتن غیرمجاز سلاح گرم متهم هستند.

طی روزهای اخیر، پلیس ایتالیا یکی از پدرخوانده های مافیای ایتالیا از گروه موسوم به “کازا لِزی” را بازداشت کرده است. ماسیمو دی کاترینو از پدرخوانده های مافیای ناپل موسوم به کامورا در خانه اش در کازرتا به همراه تعداد زیادی اسلحه و مقادیری پول نقد بازداشت شد.

وی که سیستم مخفیگاه خود را تحت بالاترین تدابیر امنیتی طراحی کرده بود، در دام حرکت غافلگیرانه پلیس افتاد و در حالی که حمام خانه اش نیز مخفیگاه مجهزی داشت، نتوانست از این راه از دست ماموران بگریزد و دستگیر شد.

حکم جلب ماسیمو در ماه مارس سال ۲۰۱۰ به علت تخلفات مختلف از جمله قاچاق و فعالیتهای تبهکاری صادر شده بود و او از زمان زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده بود که به دلایل نامعلوم مخفیگاه مجهز او لو رفت.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=42811

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر