3

از من انتظار شعبده بازی و جادو نداشته باشید

  • کد خبر : 43011
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در برنامه موج فوتبال شبکه سهند گفت: من دیوید کاپرفیلد نیستم و از من انتظار شعبده بازی نداشته باشید.

افق(ofoghnews.ir): موج فوتبال برنامه زنده شبکه سهند است که هر هفته به تجزیه و تحلیل وقایع اتفاق افتاده در فوتبال تبریز می‌پردازد.

مبحث اصلی برنامه این هفته موج فوتبال برگزار شدن بازی تراکتورسازی با استقلال تهران در ساعت ۱۵ یک روز غیرتعطیل بود.

تونی اولیویرا: من دیوید کاپرفیلد نیستم

سرمربی تیم تراکتورسازی در بخش نخست سخنان خود به تمایلات هر مربی برای کسب موفقیت اشاره کرد و افزود: آرزوی هر مربی و مدیرعاملی قهرمانی تیمش است و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم، اما همانطور که در مراسم معارفه خود گفتم من دیوید کاپرفیلد نیستم و از من انتظار شعبده بازی و جادو نداشته باشید، ولی نهایت تلاشم را برای انجام بازی‌های خوب از تیم  تراکتورسازی و کسب عنوانی مطلوب خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی تصریح کرد: من ۳۴ سال در بنفیکا  از بازیکنی گرفته تا سرمربی حضور داشتم و در این تیم ۱۴ قهرمانی کسب کردم که در دو قهرمانی سرمربی تیم قرمز پوش بنفیکا بودم و چهار دهه زندگی زیر فشار به من آموخته است که در فوتبال دو به اضافه دو همیشه چهار نمی‌شود و گاهی سه و گاهی هم پنج می‌شود.

وی با بیان اینکه در قراردادش ننوشته که تیم تراکتورسازی را قهرمان خواهد کرد، ابراز داشت: من در تبریز از تمرین به خانه می‌روم و از خانه به تمرین و تمام ۲۴ ساعت در اختیار باشگاه تراکتورسازی هستم و نهایت تلاشم را خواهم کرد تا این تیم بهترین نتیجه را بگیرد.

تونی در مورد رقبای تراکتورسازی در لیگ برتر گفت: سپاهان با اینکه نفرات زیادی از دست داده اما ساختار خود را حفظ کرده است، همچنین استقلال نیز از تیم‌های مدعی بوده و حتی می‌توانم تیم پرسپولیس را نیز یکی دیگر از تیم‌های خوب و مطرح لیگ برتر نام ببرم.

جعفری: برگزاری بازی تراکتور با استقلال در روز شنبه منطقی است

مدیر باشگاه تراکتورسازی مهمان تلفنی برنامه موج فوتبال بود که در مورد برگزاری بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران در روز شنبه توضیحاتی را داد که البته قانع کننده نبود.

محمدحسین جعفری در مورد اینکه این بازی به جای برگزاری در روز شنبه ۲۹ مهر می‌توانست روز جمعه ۲۸ مهر انجام شود، گفت: تصمیم زمان برگزاری مسابقات با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و در این مورد تراکتورسازی نسبت به زمان مسابقه اعتراض رسمی کرد.

وی افزود: البته با توجه به اینکه تیم ملی سه شنبه با کره‌جنوبی بازی دارد و هر دو تیم تراکتورسازی و استقلال بازیکن ملی پوش دارند، برگزاری بازی در روز شنبه فرصتی برای دو تیم ایجاد خواهد کرد تا با حضور بازیکنان تیم ملی خود نیز تمریناتی داشته باشند.

مدیر باشگاه تراکتورسازی افزود: اگر بازی روز جمعه برگزار می‌شد، عملاً برای بازیکنان ملی پوش فرصتی برای تمرین به تیم تراکتورسازی میسر نشده و به نظر می‌رسد تصمیم فدراسیون در برگزاری بازی در روز شنبه منطقی است.

در این لحظه ساعی یکی از مجری‌های برنامه موج فوتبال گفت: به نظر می‌رسد که اعتراض شما به زمان برگزاری بازی سوری بوده و شما عملاً برای انجام بازی استقلال با تراکتورسازی در روز شنبه  قانع شده‌اید.

آرش جابری: منع قانونی وجود ندارد

آرش جابری بازرس اتحادیه فوتبال کشور نیز در مورد زمان بازی تراکتورسازی با استقلال گفت: بعد از انجام بازی ملی، قانونی در فیفا نسبت به بازگشت بازیکنان به تیم‌های باشگاهی خود وجود ندارد، اما قاعدتاً ۲۴ ساعت بعد از بازی ملی در خانه و ۴۸ تا ۷۲ ساعت در بازی‌های خارج از کشور و قاره بازیکنان در اختیار باشگاه‌های خود قرار گرفته و با نظر به اینکه دیدار ایران و کره‌جنوبی روز سه شنبه برگزار می‌شود برای انجام بازی استقلال با تراکتورسازی در روز جمعه منعی وجود ندارد، همانطور که در همین روز جمعه سپاهان با صبا با هم بازی خواهند کرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام: برق نداریم، چمن داریم

شرفشاهی مدیر مجموعه ورزشی  یادگار امام(ره) در مورد ساعت برگزاری بازی که سه بعد از ظهر است، گفت: ما در استادیوم یادگار امام برق پایدار نداشته و ژنراتورهای ورزشگاه نیاز به تعمیر داشته و از این رو نمی‌توانیم بازی را در ساعات پایانی روز و زیر نور برگزار کنیم.

وی افزود: البته باید اشاره کنم که ما شرایط برگزاری یک بازی مطلوب را فراهم کردیم که می‌توانم به چمن ورزشگاه اشاره کنم؛ که البته مجری برنامه در مورد این ادعا گفت: چمن ابتدایی‌ترین امکانات برگزاری یک بازی فوتبال است.

مسابقه پیامکی برنامه موج فوتبال در مورد استقبال تماشاگران از بازی تراکتورسازی با استقلال با توجه به روز و ساعت برگزاری بازی بود که ۷۴ درصد به گزینه حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر رای دادند. اما در بخش قرعه‌کشی اتفاق نادری افتاد. مجری برنامه از تونی خواست که دو شماره را برای قرعه‌کشی بگوید که مترجم وی پیشدستی کرده است و گفت: اجازه بدهید یکی از شماره‌ها را من اعلام کنم.

بخش پیشکسوتان برنامه موج فوتبال به معرفی یعقوب شارقی پیشکسوت تیم تراکتورسازی اختصاص یافته بود.

در بخش اخبار کوتاه اظهار نظر افشین دبیری در مورد قطعی بودن جذب وحید شمسایی به تیم فوتسال دبیری، تشویق تراکتورسازی به خاطر رفتار شایسته هواداران در بازی ملوان، انتقاد سمندر مدیر باشگاه گسترش فولاد از عدم حمایت از بخش خصوصی در فوتبال و ناکامی تیم های فوتسال تبریز در هفته نهم پخش شد.

موج فوتبال برنامه زنده شبکه سهند است که هر هفته به تجزیه و تحلیل وقایع اتفاق افتاده در فوتبال تبریز می‌پردازد. تهیه کننده این برنامه احد محمودنسب است و بهمن جهدی وی را به عنوان دستیار همراهی می‌کند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر