0

راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران

  • کد خبر : 431920
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ساجدی نیا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد. حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ساجدی نیا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد.

حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از بازخورد بیرونی فعالیت‌های سازمان در جامعه کمک شایانی به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات بهتر به مردم می‌کند و در این راستا به لحاظ گستردگی ادارات استانی و دستگاه‌های وابسته، این دفتر جهت آگاهی از نظرات مردم در زمینه‌ها و مسائل مرتبط با مدیریت بحران کشور و اقدام در جهت برنامه ریزی‌های مناسب برای حل مسائل آنها ایجاد شده است.

دفتر ارتباطات مردمی این سازمان در ستاد مرکزی با شماره تلفن ۰۲۱۵۸۹۷۵۶۴۵ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز می‌باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=431920

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]