4

حاج “عماد مغنیه” زنده است و سوریه نیز متهم به دست داشتن در ترور حریری خواهد شد.

  • کد خبر : 4327
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

یک معارض سوری ادعا کرد: حاج “عماد مغنیه” زنده است و سوریه نیز متهم به دست داشتن در ترور حریری خواهد شد. به گزارش گروه بین الملل مشرق،‌ یک معارض سوری که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد: عماد مغنیه در ایران زنده است و نظام سوریه باید دیر یا زود منتظر محکوم شدن خود […]

یک معارض سوری ادعا کرد: حاج “عماد مغنیه” زنده است و سوریه نیز متهم به دست داشتن در ترور حریری خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل مشرق،‌ یک معارض سوری که خواست نامش فاش نشود، ادعا کرد: عماد مغنیه در ایران زنده است و نظام سوریه باید دیر یا زود منتظر محکوم شدن خود توسط دادگاه بین المللی به اتهام دست داشتن در ترور حریری باشد.
این معارض سوری افزود: دیر یا زود کیفرخواست اولیه دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری شخصیت‌هایی از نظام سوریه را نیز دربرخواهد گرفت.
وی ابراز عقیده کرد: نظام سوریه فکر می‌کند یا گمان می‌برد که از قضیه ترور رفیق حریری به دور بوده است، اما بزودی نظام اسد به دست داشتن در این ترور محکوم می شود.
به ادعای این معارض سوری شهادت عماد مغنیه، از فرمانده‌هان برجسته حزب الله نیز داستانی ساختگی است و اصلاً چنین قضیه‌ای در کار نبوده است!
این معارض سوری مدعی شده است که اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد عماد مغنیه در ایران به سرمی‌برد و با شخصیت و گذرنامه‌ای جدید میان بیروت و دمشق در سفر است!
ناظران معتقدند ابهت و اسطوره مانندی شهید مغنیه به گونه ای است که هنوز به بسیاری اجازه نمی دهد شهادت وی را باور کنند و لذا دست به داستان سرایی هایی از این دست می زنند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر