1

معرفی علی‌اکبر جوانفکر به عنوان سخنگوی دولت دهم

  • کد خبر : 4362
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷

یک منبع آگاه در گفتگو با نسیم، از تلاش عده‌ای از اطرافیان رئیس‌جمهور برای معرفی علی‌اکبر جوانفکر به عنوان سخنگوی دولت دهم خبر داد. سایت خبری مشرق نیز در گزارشی در همین رابطه نوشت: تغییرات در تیم اطلاع رسانی رییس جمهور ادامه دارد و گفته می شود در همین راستا سید احسان قاضی زاده احتمالا […]

یک منبع آگاه در گفتگو با نسیم، از تلاش عده‌ای از اطرافیان رئیس‌جمهور برای معرفی علی‌اکبر جوانفکر به عنوان سخنگوی دولت دهم خبر داد.

سایت خبری مشرق نیز در گزارشی در همین رابطه نوشت:
تغییرات در تیم اطلاع رسانی رییس جمهور ادامه دارد و گفته می شود در همین راستا سید احسان قاضی زاده احتمالا جایگزین سید ضیا الدین نورالدینی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت خواهد شد.

نورالدینی در دی ماه سال ۸۹ با حکم اسفندیار رحیم مشایی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شده بود.
وی قصد دارد دوباره به وزارت نفت برگردد.

همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که محمد حسن صالحی مرام، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، به عنوان گزینه اول برای راه اندازی و اداره مرکز امور مهاجرین نهاد ریاست جمهوری مطرح است.
شنیده شده که دفتر رییس جمهور در حال بررسی گزینه های جایگزین برای صالحی مرام است.

همچنین برخی منابع می گویند علی اکبر جوانفکر به عنوان یکی از گزینه های تصدی سخنگویی سیاسی دولت مطرح شده است. هم اکنون وظایف سخنگوی سیاسی دولت به عهده رحیمی، معاون اول رییس جمهور و سمت سخنگوی اقتصادی در اختیار شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، است.

با توجه به دغدغه همیشگی دولت در موضوع اطلاع رسانی، تغییرات مکرر و پی در پی در مدیران بخش اطلاع رسانی دولت به یک نقطه آسیب پذیر تبدیل شده است.

گفته می شود این تغییرات در حالی در شرف اعمال است که رئیس دفتر رئیس جمهور اخیرا از وضعیت اطلاع رسانی دولت ابراز نارضایتی کرده و رئیس جمهور نیز چندی پیش از اعضای کابینه خواسته بود که راسا دستاوردهای خود را اطلاع رسانی کنند تا خلاء موجود جبران شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر