به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاریزاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تأمین محصولات، و نوسازی و بهسازی میادین از اولویتهای اصلی سازمان در سال ۱۴۰۴ است.
وی با اشاره به عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۳ افزود: خوشبختانه سال گذشته یکی از سالهای موفق برای سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران بود. در این سال، توانستیم گامهای مؤثری در راستای ارائه خدمات به شهروندان برداریم. به همین منظور، در سال گذشته ۲۰ بازار محلی در شهر تهران افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، سازمان موفق به بهسازی و نوسازی ۱۴ بازار و میدان میوه و ترهبار شد. این در حالی است که از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۳۸ بازار و میدان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره تأمین مواد غذایی و محصولات مصرفی با هدف تأمین کالاهای باکیفیت برای شهروندان تهرانی نیز از دیگر اقدامات اجرایی سال گذشته بود.
بختیاریزاده یادآور شد: طبق آمار بانک مرکزی، در سال ۱۴۰۳ فاصله قیمتی بین میادین و بازارهای میوه و ترهبار با سطح شهر در حوزه میوه و سبزیجات ۲۱ درصد، و در حوزه حبوبات و محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ نیز تفاوت قابلتوجهی داشته است.
وی با اشاره به توسعه فروش مجازی از طریق اپلیکیشن “شهرزاد” تأکید کرد: ساماندهی و زیباسازی میادین، افزایش تعداد چرخدستیها و ترازوها نیز از دیگر اقدامات صورتگرفته در سال ۱۴۰۳ بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در ادامه گفت: طبق آمار، میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و ترهبار در سال ۱۴۰۳ حدود ۳۰ درصد افزایش یافت و ۵۲۰ هزار نوبت خرید به ثبت رسید.
وی با اشاره به برنامههای سازمان در سال ۱۴۰۴ اضافه کرد: توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و ترهبار، تکمیل زنجیره تأمین، و توسعه سردخانههای سازمان از مهمترین برنامههایی است که در سال جاری اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/