3

فتح الله زاده :همه بازیکنانی که کادر فنی از باشگاه خواسته بود را جذب کرده‌ایم

  • کد خبر : 4376
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۵

سرپرست باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خود و همکارانش در فصل نقل و انتقالات گفت: همه بازیکنانی که کادر فنی از باشگاه خواسته بود را جذب کرده‌ایم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم! افق – مهر:علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بازیکنان رفته رفته دور هم […]

سرپرست باشگاه استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد خود و همکارانش در فصل نقل و انتقالات گفت: همه بازیکنانی که کادر فنی از باشگاه خواسته بود را جذب کرده‌ایم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم!

افق – مهر:علی فتح الله زاده ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بازیکنان رفته رفته دور هم جمع می شوند و تمرینات ما روز به روز انسجام بیشتری پیدا می کند. اردوی کردان کرج هم با این هدف برپا شد که بازیکنان هرچه زودتر به هماهنگی برسند و مهیای آغاز قدرتمند در لیگ برتر شوند.

وی از اتخاذ تدابیری برای بستن تیمی قدرتمند در حد نام استقلال یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های ما داشتن ترکیبی قوی در داخل زمین و حتی روی نیمکت است. فردا جلسه‌ای در محل اردوی کردان با اعضای کادر فنی دارم تا با هماهنگی آنها بازیکنانی که نمی خواهند در استقلال بمانند را مشخص کنیم. آنچه مسلم است ما بیشتر از شش بازیکن لیگ برتری نمی توانیم جذب کنیم و باید پیش بینی لازم را به عمل آوریم تا در طول فصل با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جدایی برخی بازیکنان از تیم گفت: اختلاف نظر بین بازیکن و سرمربی تیم امری طبیعی است اما باید به نظر و رای مربی احترام بگذاریم. مربی این حق را دارد تا نفرات مورد نیاز خود را انتخاب کند و به اینکه یک بازیکن را نخواسته و تمایلی به همکاری با او ندارد، نباید خرده بگیریم.

فتح الله زاده با اشاره به حضور آرش برهانی در تمرینات تیم استقلال در روز جاری گفت: برهانی با وجود حضور در تمرینات باید جریمه ۵۵ میلیونی که باشگاه برای او در نظر گرفته است را پرداخت کند.

وی در خصوص تلاش باشگاه استقلال برای بازگردان خسرو حیدری به تیم فوتبال این باشگاه گفت: من از ابتدای فصل نقل و انتقالات گفتم و بازهم تاکید می کنم که خسرو حیدری بازیکن استقلال است اگر بتواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه سپاهان بگیرد!

سرپرست باشگاه استقلال از تمایل این باشگاه برای عقد قرارداد با کریم انصاری‌فرد خبر داد و گفت: با این بازیکن مذاکرات خوبی داشته‌ایم اما به توافق نرسیدیم. با این حال گفتگوهای ما با انصاری‌فرد همچنان ادامه دارد، شاید در روزهای آینده به نتایج خوبی رسیدیم.

فتح الله زاده ضمن تاکید براینکه هواداران استقلال باید بدانند ره آورد سفر او به ژاپن آنقدر بوده که غیبت چند روزه‌اش در فصل نقل و انتقالات را پوشش دهد، افزود: در مدت زمان غیبت من کار گفتگو و مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی ادامه داشته و ما تمامی نفراتی که می خواستیم را به خدمت درآوردیم و فقط مانده رونالدو را هم به استقلال بیاوریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر تیم استقلال شرایط خوبی دارد و همه دنبال ساختن تیمی خوب برای فصل آینده هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر