4

اینجا چه خبر است؟!+تصاویر

  • کد خبر : 43912
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۱

ترافیک همیشه سنگین و قفل، گرد و خاک وصف نشدنی و کثیفی خیابان ها، کوچه که به داخل خانه ها هم سرایت کرده و همچنین آلودگی شدید هوا در این منطقه تنها بخشی از مشکلات این منطقه از تهران است.

برخی مقامات ارشد شهری نیز با اعضای شورای شهر هم نظر هستند و در حال گفت و گو با قالیباف در این مورد هستند، نزدیکان قالیباف معتقدند ، نارضایتی شدید شهروندان منطقه ۱۲ از محمدنژاد، می تواند تاثیر منفی بر وجهه قالیباف بگذارد و شاید این بخش از مردم تهران، در صورت کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، به او رای ندهند.

برخی منابع مطلع به دلیل آنچه «عملکرد ضعیف محمدنژاد» شهردار منطقه ۱۲ می خوانند، از تلاش و فشار برخی اعضای شورای شهر برای برکناری وی و انتخاب جایگزین مناسب خبر می دهند.

در این میان، برخی مقامات ارشد شهری نیز با اعضای شورای شهر هم نظر هستند و در حال گفت و گو با قالیباف در این مورد هستند، نزدیکان قالیباف معتقدند ، نارضایتی شدید شهروندان منطقه ۱۲ از محمدنژاد، می تواند تاثیر منفی بر وجهه قالیباف بگذارد و شاید این بخش از مردم تهران، در صورت کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، به او رای ندهند.

رفع مشکلات پیاده‌راه ۱۷ شهریور

این افراد، «برکناری محمد نژاد از منطقه ۱۲ ، انتخاب جایگزین مناسب و پس از آن، هجوم سرمایه های مادی و مدیریتی شهرداری برای حل معضل این منطقه از تهران» را تنها راه «ترمیم چهره شهرداری و در راس آن محمد باقر قالیباف» عنوان می کنند.

بنا برادعای این منابع، «عملکرد ضعیف او در حوزه های مختلف بالاخص ایجاد مشکلات عدیده و آزاردهنده برای مردم در خیابان های امام حسین (ع) و ۱۷ شهریور» ، «نارضایتی عمده مراجعه کنندگان» و «افزایش مشکلات اداری» از دلایل آغاز تلاش ها برای برکناری وی عنوان شده است.

محمدنژاد، پیشتر شهردار منطقه ۱۴ بود که پس از برکناری، مجدداً با تشخیص شهردار تهران به منطقه ۱۲ منتقل شد.

اینجا چه خبر است؟!

افرادی که میدان امام حسین و خیابان ۱۷ شهریور را برای نخستین بار به این شکل می‌بینند، باید با پرس و جوهای فراوان مسیر خود را پیدا کنند و از طریق پیاده‌روی‌های طولانی و ‌خاکی به دسترسی‌های حوالی میدان دست یابند.

مدت بسیاری است که  ضلع جنوبی میدان امام حسین تا میدان شهدا مسدود شده و محل توقف تاکسی‌ها به کوچه پس‌کوچه‌های اطراف ۱۷ شهریور منتقل شده و ‌با وجود اینکه شهروندان مجبور به طی کردن مسیر زیادی برای رسیدن به محل توقف تاکسی‌ها هستند، با تشخیص تاکسیران‌‌ها باید ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان نیز بیشتر از نرخ مصوب ‌کرایه‌ها بپردازند.

همچنین ‌راه‌‌های خاکی ایجاد شده، رفت و آمد را برای کودکان و افراد مسن دشوار کرده و حذف اتوبوس‌های برقی که با وجود فرسودگی، ‌وسیله‌ای نسبتاً ارزان برای مسافرانش بود نیز بخش دیگری از مشکلاتی است که فعالیت عمرانی این محدوده برای مردم به ارمغان آورده است.

مردم در میدان امام حسین که مهمترین دورازه‌ ورود به جنوب شهر است، به دلیل پروژه‌های عمرانی آن، با خیابان‌های مسدود شده‌ای مواجه می‌شوند که راه آنها را تا مقصد مورد نظر چندبرابر می‌کند.

‌کسبه خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شهدا که اکثراً به شغل خرید و فروش اتومبیل مشغولند، می‌گویند‌ پس از حذف مسیر تردد خودروها در خیابان ۱۷ شهریور ‌بخشی زیادی از درآمد آنها کاهش یافته و با مشکلات متعددی روبه‌رو شده‌اند.
ترافیک همیشه سنگین و قفل، گرد و خاک وصف نشدنی و کثیفی خیابان ها، کوچه که به داخل خانه ها هم سرایت کرده و همچنین آلودگی شدید هوا در این منطقه تنها بخشی از مشکلات این منطقه از تهران است.

چندی پیش نیز شهرداری منطقه ۱۲ تهران در اقدامی بدون اطلاع قبلی ‌میدان شهدا را مسدود ‌و ‌دسترسی مستقیم به بخش جنوبی میدان شهدا از طریق خیابان ۱۷ شهریور را ‌مختل کرد؛‌ اقدامی که ترافیکی سنگین و ‌کیلومتری در ‌خیابان‌‌ پیروزی، میدان بهارستان، خیابان سپاه، خیابان مصطفی خمینی و خیابان‌های دیگر ایجاد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43912

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]