3

جان تری همچنان به عنوان کاپیتان تیم باقی می ماند

  • کد خبر : 43989
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

بروس باک Bruce Buck رئیس باشگاه چلسی روز شنبه اعلام کرد جان تری مدافع میانی تیم فوتبال این باشگاه به سبب برخورد نژاد پرستانه با آنتون فردیناند مدافع تیم کوئینز پارک رنجرز در فصل گذشته، جریمه شده است اما به عنوان کاپیتان تیم باقی می ماند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از لندن، اتحادیه فوتبال انگلیس اوایل این ماه تری را به سبب توهین نژاد پرستانه به فردیناند از چهار بازی محروم و به پرداخت دویست و بیست هزار پوند (سیصد و پنجاه هزار دلار) جریمه محکوم کرد. بعد از آنکه تری که از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرده است تصمیم گرفت علیه این تصمیم اعتراض نکند چلسی دست به کار شد.
باک در گفتگو با تاک اسپورت گفت:« جان تری همچنان کاپیتان چلسی خواهد بود. ما اقدامات انضباطی را انجام داده ایم و تصور می کنم این اقدامات مناسب و قاطع است.»
وی تاکید کرد جزئیات این جریمه مطابق با سیاست های باشگاه محرمانه باقی می ماند. اما افزود این سنگین ترین جریمه ای است که آنها علیه یک بازیکن اعمال کرده اند.
باک ادامه داد:« ما این مسئله را مدنظر قرار دادیم که دادگاه کیفری او را گناهکار اعلام نکرده است. البته ما قطعا به تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس احترام می گذاریم. ما این تصمیم را به راحتی نگرفتیم و بعد از مذاکراتی طولانی این تصمیم گرفته شده است. ما تصور می کنیم تصمیم انضباطی مناسبی گرفته شده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]