4

ارتش امریکا شکارچی قشر پایین اقتصادی و اجتماعی است

  • کد خبر : 44702
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

رئیس «ائتلاف ملی حفظ حریم شخصی دانشجویان» در واشنگتن می‌گوید، ارتش امریکا به شکار افرادی می‌پردازد که از قشر پایین اجتماعی اقتصادی هستند.

« پت الدر»، «ائتلاف ملی حفظ حریم شخصی دانشجویان» در واشنگتن

رئیس «ائتلاف ملی حفظ حریم شخصی دانشجویان» در واشنگتن می‌گوید، ارتش امریکا به شکار افرادی می‌پردازد که از قشر پایین اجتماعی اقتصادی هستند.

«پت الدر» (Pat Elder) روز شنبه (۲۷ اکتبر، ۶ آبان) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب‌سایت پرس‌تی وی گفت: « دولت امریکا ادعا می‌کند نیروی داوطلب در اختیار دارد، اما می‌دانیم که آن یک نیروی داوطلب نیست، [بلکه] نیرویی است که افراد طبقه پایین‌تر اجتماعی اقتصادی را شکار می‌کند.»

وی افزود: « اگر کسی ناتوان و بی‌پناه باشد، برای تحصیل در دانشگاه پول نداشته و مهارت نداشته باشد، آن وقت ارتش، جذاب‌ترین مسیر بعد از دبیرستان به شمار می‌آید.»

اکثر قاطع جوانان در امریکا به دلایل مختلف، از فشار اقتصادی گرفته تا تمایل برای فرار از اوضاعی کشنده در منزل و یا وظیفه شهروندی، جذب ارتش می‌شوند.

مسئولان استخدام‌گیری در ارتش امریکا متهم هستند که به ناحق افراد فقیر و قشر متوسط پایین را برای استخدام در ارتش هدف قرار می‌دهند.

مسئولان استخدام نیرو در ارتش شاید آشکارا «فقرا» را هدف قرار ندهند، اما اسناد و مدارک فزاینده نشان می‌دهند آنان افراد با گزینه‌های محدود شغلی را مد نظر قرار داده‌اند.

بر اساس تحلیل سال ۲۰۰۷ آسوشیتدپرس، « حدود سه چهارم نظامیان کشته شده امریکا در عراق از شهرستان‌هایی بوده‌اند که درآمد سرانه زیر سطح متوسط ملی داشته‌اند. بیش از نیمی از این تلفات از شهرستان‌‎هایی بوده‌اند که درصد مردم فقیر آن از سطح متوسط ملی فراتر می‌رود.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=44702

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]