3

راه‌اندازی دو سامانه برای حمایت روانی و افزایش تاب آوری

  • کد خبر : 448604
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۵:۲۳

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیرحسین کولیوند با اشاره به خدمات حمایتی و روان‌درمانی جمعیت هلال احمر در شرایط بحرانی، اظهار کرد: برای کمک به ارتقای سلامت روان مردم و افزایش تاب‌آوری در برابر بحران‌ها، دو سامانه راه‌اندازی شده که یکی از آن‌ها با شماره ۱۱۲ و دیگری با شماره ۴۰۳۰ در دسترس عموم […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پیرحسین کولیوند با اشاره به خدمات حمایتی و روان‌درمانی جمعیت هلال احمر در شرایط بحرانی، اظهار کرد: برای کمک به ارتقای سلامت روان مردم و افزایش تاب‌آوری در برابر بحران‌ها، دو سامانه راه‌اندازی شده که یکی از آن‌ها با شماره ۱۱۲ و دیگری با شماره ۴۰۳۰ در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی افزود: از طریق این سامانه‌ها، خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های روانی و اجتماعی ارائه می‌شود تا بتوانیم به‌طور مؤثر به کاهش اضطراب، ترس و فشارهای روحی شهروندان کمک کنیم.

کولیوند با تأکید بر نقش آموزش و مشاوره در مدیریت بحران‌های روانی، گفت: سامانه‌های طراحی‌شده با هدف حمایت روانی از مردم در مواقع اضطراری، به‌ویژه در حوادث طبیعی، جنگ یا بحران‌های اجتماعی فعال شده‌اند و آماده پاسخگویی شبانه‌روزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: سلامت روان جامعه یکی از اولویت‌های مهم ماست و تلاش می‌کنیم در کنار امدادهای فیزیکی، امدادهای روحی و روانی نیز با کیفیت و به‌موقع ارائه شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=448604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]