4

اسرائیل به وعده های امریکا در خصوص ممانعت از تبدیل ایران به قدرتی اتمی اعتماد نمی کند

  • کد خبر : 45073
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۸

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در خصوص ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی، اسرائیل حتی به نزدیک ترین همپیمانان و مطمئن ترین دوستان خود هم اعتماد نمی کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در خصوص ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی، اسرائیل حتی به نزدیک ترین همپیمانان و مطمئن ترین دوستان خود هم اعتماد نمی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی جروزالیم پست امروز نوشت: ایهود باراک در سخنرانی روز گذشته خود در مرکز مطالعات انگلیسی – اسرائیلی لندن تصریح کرد: اسرائیل به وعده های امریکا در خصوص ممانعت از تبدیل ایران به قدرتی اتمی اعتماد نمی کند و از همه راهکارها برای ممانعت از تجهیز ایران  به این نوع سلاح استفاده خواهد کرد و اجازه نخواهد داد ایران در این راه به “نقطۀ بی بازگشت” برسد.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس همچنین در خصوص بحران سوریه ابراز امیدواری کرد که ناامنی به سرزمین های اشغالی فلسطین کشیده نشود و مرزهای فلسطین اشغالی به پناهگاهی امن برای تروریست ها تبدیل نگردد .

باراک در ادامه افزود: اگر تلاشی برای انتقال اسلحه شیمیایی برای تروریست ها در سوریه صورت گیرد، اسرائیل  به عملیات نظامی متوسل می شود و دستوراتی هم به ارتش برای نظارت در مرزها صادر شده است تا در صورت انتقال اسلحه پیشرفته و زرادخانه سلاح های شیمیایی نظام بشار اسد به لبنان، تدابیر لازم برای جلوگیری از این اقدام اتخاذ گردد .

ایهود باراک در خصوص مصر هم گفت: این کشور وارد مرحله جدیدی شده است و نظام اخوان المسلمین برگ برنده ای برای حماس و افراطی ها در اردن قلمداد می شود.

به گفته وزیر جنگ اسرائیل توافقنامه صلح این رژیم با مصر ، مساله ای راهبردی برای هر دو طرف قلمداد می شود و اسرائیل از دولت مصر انتظار دارد به این توافقنامه و دیگر تعهدات بین المللی برای “تحقق صلح و ثبات در کل منطقه” پایبند باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر