2

مشکل اصلی مردم طوفان زده در شرایط فعلی چیست؟+تصاویر

  • کد خبر : 45371
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۶:۲۷

مالک یک نیروگاه هسته‌ای در شمال نیویورک اعلام کرد که فعالیت این نیروگاه به صورت خودکار و به علت نقص عملکرد وسیله‌ای که سطح آب در جایگاه نگهداری سوخت هسته‌ای تاسیسات را کنترل می‌کند، متوقف شده است.

مردم جنوب شهر نیویورک که پس از طوفان سهمگین سَندی با قطعی برق مواجه هستند، با راه حل های ابتکاری به دنبال شارژ کردن موبایل های خود هستند.
 به دنبال کمیاب شدن بنزین در مناطق توفان زده نیویورک، رئیس جمهوری آمریکا دستور خرید ۸۰ میلیون لیتر بنزین و گازوئیل برای این مناطق را صادر کرد.
علاوه بر این هنوز سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از شهروندان بدون برق به زندگی خود ادامه می دهند.
از طرف دیگر خبرگزاری «آسوشیتدپرس» خبر داد: مالک یک نیروگاه هسته‌ای در شمال نیویورک اعلام کرد که فعالیت این نیروگاه به صورت خودکار و به علت نقص عملکرد وسیله‌ای که سطح آب در جایگاه نگهداری سوخت هسته‌ای تاسیسات را کنترل می‌کند، متوقف شده است.
اما به نظر می رسد دغدغه شارژ کردن موبایل، برای برخی از مردم از اولویت برخوردار است و آنها با استفاده از دستگاهی که آتش را تبدیل به برق می کند، این مشکل را حل کنند.
شارژ موبایل دغدغه اول مردم طوفان زده امریکا+ عکس
روزنامه کریستین ساینس مانیتور نوشته بود،  در پی گزارش های فراوان از منطقه بروکلین در نیویورک و دیگر مناطق این شهر که همچنان فاقد جریان برق هستند مبنی بر افزایش دزدی و غارت اموال از منازل و فروشگاهها، نیروهای پلیس در نیویورک برای کنترل اوضاع افزایش یافته اند.
طوفان پرقدرت سندی که چند روز قبل به شهر نیویورک وارد شد و خسارات زیادی به این شهر و مناطق اطراف آن وارد کرده است باعث شده است تا جریان برق در برخی از مناطق جنوبی نیویورک و همچنین بروکلین همچنان در اکثر اوقات قطع باشد.
مقامات پلیس نیویورک می گویند قطع شدن جریان برق که بیش از سه میلیون و پانصد هزار نفر از ساکنان نیویورک را اسیر خود نموده است باعث شده است تا دزدان و غارتگران از  تاریکی شب استفاده کنند و به دزدی و غارت اموال بپردازند. مقامات پلیس نیویورک اعلام کرده اند که تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا در دوران بازسازی و تعمیرات در نیویورک امنیت این شهر برقرار باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=45371

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]