3

مسئولین درجه اول دوران اصلاحات از سکولاریسم حمایت می‌کردند

  • کد خبر : 458
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۲

 عضو مجلس خبرگان رهبری اهداف غیب گویی‌های اخیر را مقابله با ولایت فقیه دانست و گفت: اعتقاد به اداره کشور توسط امام زمان ‌(عج) سخنی از روی سادگی است. افق – مهر:آیت الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه پنج شنبه در جمع کاروان پیاده روی سپاهیان استان اصفهان در سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) قم […]

 عضو مجلس خبرگان رهبری اهداف غیب گویی‌های اخیر را مقابله با ولایت فقیه دانست و گفت: اعتقاد به اداره کشور توسط امام زمان ‌(عج) سخنی از روی سادگی است.

افق – مهر:آیت الله محمدتقی مصباح یزدی شامگاه پنج شنبه در جمع کاروان پیاده روی سپاهیان استان اصفهان در سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) قم در سخنانی با بیان اینکه وجود ولایت فقیه معضل بزرگی برای همه سیاست مداران عالم است اظهار داشت: اخیرا آنها بدنبال القای این تفکر هستند که وقتی خودمان می‌توانیم با امام زمان(عج) رابطه داشته باشیم دیگر حاجتی به وجود نائب نیست و از این طریق مسئله ولایت فقیه را به طور کلی زیر سوال می‌برند و ساده دلانی نیز می‌گویند جامعه و کشور را امام زمان‌(عج) اداره می‌کند و این امر را افتخاری برای نظام می‌دانند در صورتی که در پشت پرده چیز دیگری است.

وی اضافه کرد: این تئوری تئوری شیطان بوده که از همه فعالیت‌های شیطانی تخریب آن عمیق‌تر است.

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه آنها فکر می‌کنند با پول و تبلیغات می‌توانند این مسئله را در جامعه جا بیندازند ابراز داشت: آن‌ها می‌گویند باید برای باور مردم نسبت به این موضوع راه‌هایی پیدا کرد و مردم را فریب داد و راه آن هم دادن خبرهای غیبی است که از این طریق می‌خواهند با خبر دادن از حوادث آینده دلیل ارتباط خود را با امام زمان (عج) اثبات و با این وسیله از سادگی برخی‌ها استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آن‌ها با استفاده از این روش می‌خواهند بگویند کسانی وجود دارند که خبرهای غیبی می‌دهند و کارهایی می‌توانند انجام دهند که از عهده دیگران خارج است و از این طریق بدنبال مقابله با ولایت فقیه هستند.

رئیس موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی‌(ره) با بیان اینکه آنها معتقدند از این طریق مشکل اجرای احکام اسلامی هم حل می‌شود عنوان کرد: این گروه از افراد برای اجرا و یا عدم اجرای مسائل مختلف در کشور می‌گویند در شرایط فعلی آقا نظرشان این نیست چرا که ما اطلاع داریم آقا نظرشان چیست که منظور آن‌ها از آقا، امام زمان(عج) است.

آیت الله مصباح گفت: متاسفانه این افراد توانستند با القای این تفکر در برخی از شخصیت‌ها تأثیرگذار باشند که باید بدانند با اینگونه حیله‌ها نمی‌توانند در برابر اراده الهی کاری از پیش ببرند و این آشغال‌ها هم نمی‌توانند کاری انجام دهند.

امام خمینی (ره) سحر دشمنان را باطل کرد

وی با بیان اینکه دشمنان در راستای مبارزه با ولایت فقیه روش‌های مختلفی در پیش گرفتند افزود: ایجاد قرائت‌های جدید از دین و زشت نشان دادن چهره روحانیت در بین مردم، القای تفکر جدایی دین از سیاست، از جمله راه‌های مبارزه با این مسئله است، اما امام راحل سحر آنها را باطل کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آنها تفکر جدایی دین از سیاست را بار‌ها توسط کج اندیشان مطرح کردند تا بگویند دین با قداست همراه است و روحانیت نباید خود را آلوده به سیاست کند.

مسئولین درجه اول دوران اصلاحات از سکولاریسم حمایت می‌کردند

وی در ادامه گفت: این تفکر سال‌ها در اروپا و در مراکز دانشگاهی آنها مطرح و کتابهای زیادی در این زمینه نوشته شد که متأسفانه در دوران اصلاحات نیز مسئولین درجه اول کشور از این تفکر حمایت می‌کردند.

حوادث اخیر بر تجربیات شیطان اضافه کرده است

آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه دشمنان در سالهای اخیر راه‌های دیگری نیز به روش‌های گذشته‌شان اضافه کردند افزود: حوادث اخیر بر تجربیات شیطان افزده است و این بار از راهی که بسیار برای جوانان و متدین جذاب است وارد شدند و اینگونه عنوان کردند که غیر از روحانیون نیز افراد می‌توانند با امام زمان (عج) رابطه داشته باشند که القای این تفکر در حقیقت به مثابه یک تیر سه شعبه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنها نمی‌توانند گرایش مردم به دین را خدشه دار و با آن مبارزه کنند و در این راستا سعی می‌کنند عواطف جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهند و آن‌ها را به سمت حرفی که خودشان می‌زنند سوق دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر