1

استقبال فولادگران از تالار دوم ارز/ناترازی انرژی مشکل اصلی تولیدکنندگان

  • کد خبر : 460134
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۲

تهران- ایرنا- در شرایطی که عرضه ارز صادرکنندگان و بانک مرکزی در تالار دوم مرکز مبادله از روز گذشته افزایش یافته تا نیازهای ارزی کشور تامین شود، مدیرعامل یک شرکت فولادی فعال در بازار سرمایه معتقد است این اقدام نه تنها به بهبود شرایط بورس کمک می کند، بلکه برای تولیدکنندگان نیز سودآور است.source

تهران- ایرنا- در شرایطی که عرضه ارز صادرکنندگان و بانک مرکزی در تالار دوم مرکز مبادله از روز گذشته افزایش یافته تا نیازهای ارزی کشور تامین شود، مدیرعامل یک شرکت فولادی فعال در بازار سرمایه معتقد است این اقدام نه تنها به بهبود شرایط بورس کمک می کند، بلکه برای تولیدکنندگان نیز سودآور است.
source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=460134

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]