1

استفاده از تلفن همراه احتمال بروز تومور مغزی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

  • کد خبر : 4623
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش ایرنا و به نقل از رویترز با توجه به اینکه تولیدکنندگان گوشی های تلفن همراه گوشی ها را از نظر میزان سرطان زایی طبقه بندی کرده اند، این دسته بندی به طور کلی از نظر پزشکان رد شده است و استفاده از تلفن همراه به عنوان عامل اصلی در بروز تومور مغزی شناخته […]

به گزارش ایرنا و به نقل از رویترز با توجه به اینکه تولیدکنندگان گوشی های تلفن همراه گوشی ها را از نظر میزان سرطان زایی طبقه بندی کرده اند، این دسته بندی به طور کلی از نظر پزشکان رد شده است و استفاده از تلفن همراه به عنوان عامل اصلی در بروز تومور مغزی شناخته شده است.
اگرچه هنوز دلایل مستندی بر تاثیر مستقیم سیگنال های رادیویی بر مکانیسم بیولوژیکی بدن وجود ندارد ولی پزشکان بر این باورند که تلفن همراه و تماس نزدیک آن با بدن یک عامل محرک برای سلول های سرطانی محسوب می‌شود.
از نظر پزشکان دو گزینه دیگر که احتمال بروز سرطان را افزایش می دهد ترشیجات و مصرف قهوه است ولی هنوز تحقیقات در زمینه این دو ماده غذایی ناقص است.
تحقیقات انجام شده در مورد تلفن همراه در مدت ده سال و بررسی سیزده هزار کاربر انجام شده است و همگی نتایج یکسانی را در برداشته اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4623

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر