3

شایعه برکناری وزیر کشور توسط رییس جمهور

  • کد خبر : 464
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۵

در حالی که پیش از این شایعه برکناری وزیر کشور توسط رییس جمهور در سطح کشور منتشر و حتی به مجلس نیز رسیده بود، “محمدعلی بزرگواری” در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود که در صحن علنی مجلس قرائت شد از “دسیسه هایی برای برکناری وزیر کشور” خبر داد. افق – انتخاب؛ وی خطاب […]

در حالی که پیش از این شایعه برکناری وزیر کشور توسط رییس جمهور در سطح کشور منتشر و حتی به مجلس نیز رسیده بود، “محمدعلی بزرگواری” در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود که در صحن علنی مجلس قرائت شد از “دسیسه هایی برای برکناری وزیر کشور” خبر داد.

افق – انتخاب؛ وی خطاب به نجار گفت: آقای وزیر! بدانید برخی دنبال این هستند که شما را از وزارت کشور برکنار کرده و در استانه ی انتخابات، این مجموعه را در اختیار بگیرند.

بزرگواری، با اشاره به اتفاقات اخیر در استانداری فارس و شایعه ی برکناری برخی استاندارها، افزود: جناب آقای مجار! نباید اقتدار سپاهی خود را نادیده بگیرید.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی اضافه کرد: شما با رای نمایندگان مجلس به این جایگاه رسیده اید، چرا استانداران شما با نمایندگان ملت برخوردهای ناشایست دارند و مسئولان شهرستانی و استانی را از همراهی با نمایندگان مردم منع می کنند.

وی خطاب به مصطفی محمدنجار افزود: مراقب باشید، برخی بدون اطلاع شما این کارها را می​کنند تا وجهه شما در میان نمایندگان خراب شود و مجلسی که به شما رای اعتماد داده، شما را به استیضاح بکشاند. همه این کارها را می​کنند تا بعد وزارت کشور را هم با سرپرستی خودشان اداره کنند و در انتخابات آتی هرچه خواستند بکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر