2

مهدوی کیا:از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم دیگر در مورد من صحبت نکنند تا مجبور نباشم پاسخ‌شان را بدهم.

  • کد خبر : 4653
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۳

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و بازیکن تیم داماش گیلان گفت: از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم دیگر در مورد من صحبت نکنند تا مجبور نباشم پاسخ‌شان را بدهم. مهدی مهدوی‌کیا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اظهارات جدید محمود خوربین مبنی بر اینکه ” ما مهدوی کیا را می‌خواستیم اما […]

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و بازیکن تیم داماش گیلان گفت: از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم دیگر در مورد من صحبت نکنند تا مجبور نباشم پاسخ‌شان را بدهم.

مهدی مهدوی‌کیا عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اظهارات جدید محمود خوربین مبنی بر اینکه ” ما مهدوی کیا را می‌خواستیم اما او صبر نکرد” گفت: فکر می کنم دیگر این حرف ها تکراری شده است که هر روز بخواهیم در رسانه ها در این موضوع  صحبت کنیم.

وی ادامه داد: قبلا ماجرا را شرح داده‌ام که آقای خوردبین در پاسخ به تماس من گفتند تا پایان هفته صبر کن. خاطرم هست که روز سه شنبه با ایشان تماس گرفتم و با وجود اینکه خواسته بودند تا پایان هفته صبر کنم و این برای من سنگین بود اما من تا روز یکشنبه هفته بعد صبر کردم و یکشنبه شب با داماش قرار داد بستم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: هر چند حرف آقای خوردبین برای من ناراحت کننده بود اما به احترام ایشان تا روز یکشنبه صبر کردم اما خبری نشد و حالا می گویند ما مهدوی کیا را می‌خواستیم. تصور می کنم اگر صادقانه با مردم صحبت کنند بهتر است. همه می دانند چه اتفاقی افتاده و نیازی نیست بیشتر از این در مورد آن صحبت کنیم.

مهدوی کیا ادامه داد: سوال من از آقایان این است که هر بازیکنی را که می خواهند یا آقای کاشانی و یا آقای استیلی با وی تماس می گیرند، حالا چطور شده که آقای خوردبین را جلو انداخته اند؟ فکر می کنم به خاطر اینکه من با ایشان رودربایستی دارم خواستند که تا پایان هفته صبر کنم.

وی افزود: چطور من یک ماه و نیم بازیکن آزاد بودم صحبتی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت نگرفت اما با همه بازیکنانی که می خواستند صحبت کردند؟

هافبک پیشین تیم های فوتبال بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت خاطرنشان کرد: از قدیم گفته اند آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. مردم همه چیز را می دانند و رسانه ها هم همینطور. با این حالا آنها روز دوشنبه آنقدر مرا عصبانی کردند که مجبور شدم جوابشان را بدهم. در حالی که در فوتبال حرفه ای یک مربی حق دارد یک بازیکن را بخواهد یا نخواهد. اما ای کاش صادقانه می گفتند ما مهدوی کیا را نمی خواهیم و در برنامه ما نیست.

مهدی مهدوی کیا در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: از مسئولان و کادر فنی پرسپولیس خواهش می کنم دیگر در مورد من صحبت نکنند چرا که مردم همه چیز را می دانند. نمی خواهم آنها در موردم صحبت کنند و من هم مجبور شوم پاسخ شان را بدهم تا هواداران هر روز بخواهند در رسانه ها دنبال این بگردند که مهدوی کیا در مورد پرسپولیس چه گفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر