1

رئیس جمهور قول داد مشکلات اقتصادی کشور پیش از انتخابات حل شود

  • کد خبر : 47288
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۳۹

وکلای ملت معتقد بودند این مشکلات موجب خوشحالی دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی شده است که می خواهند اعلام کنند دولت اصولگرا موفق نبوده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور سهم دلالان و تحریم ها را در مشکلات اقتصادی اخیر تشریح کرد گفت: رئیس جمهور قول داد مشکلات اقتصادی کشور پیش از انتخابات حل شود.

یکی از نمایندگان حاضر در جلسه رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جزئیات جلسه دیشب نمایندگان با رئیس جمهور اظهار داشت: حدود ۱۰۰نفر از نمایندگان عضو دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان در جلسه مشترک با رئیس جمهور شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: از این میان ۳۳ نفر برای نطق در جلسه مشترک ثبت نام کردند که ۴ نفر شامل آقایان آشتیانی عراقی نماینده قم، و ناصری نماینده بابل و کریمی قدوسی و سید مهدی هاشمی با قید قرعه برای سخنرانی انتخاب شدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان نمایندگان در این جلسه اظهار داشت: نمایندگان در سخنان خود خواستار حضور احمدی نژاد در جلسه سئوال از رئیس جمهور و پاسخ به سئوالات نمایندگان در فضایی صمیمی و وحدت آفرین شدند.

وی ادامه داد: همچنین دغدغه اصلی نمایندگان در سخنانشان مشکلات اقتصادی مردم بود که اذعان می کردند پاسخی به مشکلات ندارند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وکلای ملت معتقد بودند این مشکلات موجب خوشحالی دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی شده است که می خواهند اعلام کنند دولت اصولگرا موفق نبوده است.

وی ادامه داد: نمایندگان اعلام کردند در این شرایط بهتر است رئیس جمهور با روش و منش اصولگرایی در مجلس حضور یابد و به سئوالات وکلای ملت پاسخ دهد.

وی برخورد با اخلالگران اقتصادی، نظارت قوی سازمان تعزیرات بر بازار و نظارت بر بورس را از دیگر درخواست های نمایندگان برشمرد و تصریح کرد: وکلای ملت پیشنهاد دادند در صورتی که دولت نیاز به ساز و کار جدید برای اداره کشور با توجه به مشکلات موجود دارد لایحه ای ارائه دهد تا دستش برای حل مشکلات و مدیریت بازار باز شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان تاکید داشتند باید فضای جلسه سئوال از رئیس جمهور به گونه ای باشد که دشمن قادر به بهره برداری از آن نشود.

وی علل نوسانات بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی را از سئوالات مهم نمایندگان برشمرد و ادامه داد: مشکل بیکاری و تعطیلی و کاهش ظرفیت تولید کارخانه ها نیز از مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان ناطق در این جلسه بود.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان رئیس جمهور در این جلسه نیز گفت: رئیس جمهور نیز سخنان خود را از نهضت عاشورا و لزوم زیر باز ذلت نرفتن آغاز کرد و بعد گفت که یک بخش از سئوالات نمایندگان را در جلسه امشب و بخش دیگر را د ر صحن علنی مجلس پاسخ خواهم داد.

وی ادامه داد: احمدی نژاد نقش دشمنان در التهاب آفرینی در اقتصاد را تشریح کرده و بخشی از این مشکلات را متاثر از شبکه دلالان داخلی خواند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بر لزوم کاهش فشار اقتصادی بر مردم تاکید داشت افزود: احمدی نژاد اعلام کرد برای بررسی طرح های برون رفت از وضعیت فعلی هر روز جلسات طولانی با کارشناسان اقتصادی برگزار می کند تا تحریمها را به فرصتی برای جانعه تبدیل نماید.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: رئیس جمهور معتقد بود شبکه دلالان داخلی ارز بسیار قدرتمند هستند و باید آنها را رصد و شناسایی کرد.

وی افزود: رئیس جمهور در خصوص معوقات بانکی نیز معتقد بود بخش کمی از تسهیلات بانکی در اختیار تولیدات است و ما بقی آن در اختیار برخی سرمایه داران و سود جویان است که قول دادند با تدبیر به موقع بر این مشکلات فائق آیند.

این نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود در نهایت تصریح کرد: احمدی نژاد در این جلسه، سئوال از رئیس جمهور را حق نمایندگان خواند و اعلام کرد که به این سئوالات پاسخ خواهد داد.

در پایان جلسه نیز رئیس جمهور قول دادند در آینده ای نه چندان دور و پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهور مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47288

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]