7

«ازدواج سعید و لیلا» نزدیک شد+تصاویر

  • کد خبر : 47581
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸

تهیه‌کننده «ضدگلوله» در ادامه در مورد خلاصه داستان این فیلم به فارس، گفت: آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری در پیش دارد…

«رضا رخشان» برای فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» نوشته سعید دولتخانی در خواست پروانه ساخت داد.

خبرگزاری فارس: «ازدواج سعید و لیلا» نزدیک شد

«رضا رخشان» تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در مورد فعالیت‌های جدید خود، اظهار داشت: روز گذشته برای فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» در خواست پروانه ساخت دادم.

 

وی در ادامه افزود: این فیلم در ژانر اجتماعی است و سعید دولتخانی نگارش فیلمنامه این کار را بر عهده دارد. فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی‌ آخرین نوشته سعید دولتخانی است که هم‌اکنون بر پرده سینماها سراسر کشور در حال اکران است.

تهیه‌کننده «ضدگلوله» در ادامه در مورد خلاصه داستان این فیلم به فارس، گفت: آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری در پیش دارد…

«رضا رخشان» در پایان این گفت‌وگو در مورد زمان کلید خوردن کار و تعداد جلسات فیلمبرداری نیز خاطرنشان کرد: قرار است این فیلم اوایل آذر‌ماه در لوکیشن تهران جلوی دوربین برود و برای فیلمبرداری این کار نیز ۳۵ تا ۴۰ جلسه پیش‌بینی کردیم.

فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی در کارنامه تهیه‌کنندگی رضا رخشان به ثبت رسیده است، وی علاوه بر تهیه‌کنندگی، مدیر فیلمبرداری «ضد گلوله» و «بعداز ظهر سگی سگی» را بر عهده داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47581

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]