3

حمله رژیم صهیونیستی به غزه باردیگر ناتوانی آنها را به اثبات رساند

  • کد خبر : 47720
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

رژیم صهیونیستی برای عبور از بحرانی که در آن قرار گرفته موضوع مذاکره را دنبال می کند در حالی که حماس و مقاومت به خوبی مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر،با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه غزه افزود: در این چند روز رژیم صهیونیستی تهاجمات زیادی را علیه غزه انجام داده است و سردمداران این رژیم غاصب وقتی حملات جدید خود را آغاز کردند براین باور بودند که ازمان و پیروزی انها  از جنگ ۲۲ روزه کمتر خواهد بود و حتما پیروز جنگ خواهند شد.

وی افزود: اما مقاومت حماس،امنیت رژیم صهیونیستی را به خط انداخت به طوری که مجبور شدند موضوع آتش بس و یا مذاکره را مطرح کنند و دراصل موضوع مذاکره از سوی رژیم صهیونیستی و از طرف برخی از کشورهای واسط(کشورهای منطقه)مطرح شده است،اما می خواهند به گونه ای جلوه دهند که این درخواست از سوی حماس بیان شده است.

جوانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای عبور از بحرانی که در آن قرار گرفته موضوع مذاکره را دنبال می کند در حالی که حماس و مقاومت به خوبی مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه با این اوضاع به هیچ وجه مذاکره به نفع حماس نیست افزود:البته اگر بخواهد مذاکره ای انجام شود گروه های فلسطینی شرط و شروطی دارند و حتما ان را مطرح خواهند کرد به هرحال آنچه مسلم است،این حمله رژیم صهیونیستی به غزه باردیگر ناتوانی آنها را به اثبات رساند و برگ دیگری از اقتدار و توانایی حماس رقم خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]