5

اتهام تعرض به یک نوجوان شانزده ساله توسط یک عروسک گردان+تصاویر

  • کد خبر : 47726
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵

یک عروسک گردان آمریکایی به نام «کوین کلاش» به تازگی با اتهام تعرض به یک نوجوان شانزده ساله مواجه شده است؛ نوجوانی که حالا ۲۳ ساله شده و به یک مرد بدل شده است!

یک عروسک گردان آمریکایی به نام «کوین کلاش» به تازگی با اتهام تعرض به یک نوجوان شانزده ساله مواجه شده است؛ نوجوانی که حالا ۲۳ ساله شده و به یک مرد بدل شده است!

شبکه ایران/حـــامد مظفــــری: هرچقدر آثار سینمایی هالیوود زیر ذره بین منتقدان هستند به همان اندازه رفتار ستاره های این سینما هم با جزییات دقیق مورد توجه نشریات و رسانه هایی قرار می گیرد که ژورنالیستهای پاپاراتزی آنها برای یافتن حتی یک خبر درجه سه درباره گذشته یک سینماگر به آب و آتش می زنند. جالب اینجاست که موفقیت یک سینماگر در یک جشنواره جهانی هم عاملی می شود برای بررسی بیشتر و دقیقتر زندگی خصوصی این سینماگر و همین بررسیها است که به ناگاه مخاطب را با فساد اخلاقی کارگردان یا بازیگری روبرو می کند که اثرش در یک برهه زمانی خاص مورد توجه فراوان مخاطبان قرار گرفته است.

در یک اتفاق تازه از این دست بازیگر اصلی یک مستند با نام «المو بودن: سفر عروسک گردان» که به عنوان بهترین مستند آخرین دوره جشنواره ساندنس انتخاب شده بود، با یک اتهام بزرگ مواجه شده است. به گزارشindiewire.com این بازیگر که «کوین کلاش» نام داشته و در فیلم هم ایفاگر نقش واقعی خود است با این اتهام مواجه شده که هفت سال پیش یک پسر شانزده ساله را مورد تعرض قرار داده است! کلاش در «المو بودن:سفر عروسک گردان» در قالب یک عروسک گردان ظاهر شده است؛ عروسک گردانی که با عروسکی به نام «المو» به نقاط مختلف سفر کرده و کودکان را به وجد می آورد.

کوین کلاش در کنار عروسک «اِلمو»

اتهام کلاش سبب ساز آن شده است که «کوین کلاش» مجبور به کناره گیری از عروسک گردانی کاراکتر «المو» شود. در همین ارتباط مدیران کارگاه تلویزیونی سیسام که کلاش برای آن کار می کرده هم با تنظیم بیانیه ای گفته اند:« هدف اصلی از ساخت برنامه های سرگرم کننده برای کودکان، وجهه آموزشی این برنامه هاست و از آنجا که اتهام کوین کلاش در تناقض با این هدف است، نه ما و نه کوین فرصتی برای ادامه همکاری نمی بینیم.واقعیت هم این است که کوین دیگر برای ما موثر نیست و اتفاقی که رخ داد اسباب ناراحتی «خیابان سیسام» را فراهم کرد.»

جدایی کوین کلاش از کارگاه سیسام و عروسکی به نام «اِلمو» که سالها عروسک گردان آن بوده در شرایطی صورت می گیرد که او حدودا ۲۸ سال برای این کارگاه تلویزیونی کار می کرده! «خیابان سیسام» هم نام مجموعه تلویزیونی است که در فاصله زمانی ۱۹۶۹ تاکنون روی آنتن می رفته و کلاش هم در برهه ای از زمان در آن به عنوان عروسک گردان فعالیت داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47726

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]