2

روماریو گفت:دوستان، امروز یک روز تاریخی در فوتبال برزیل است

  • کد خبر : 48130
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵

دوستان، امروز یک روز تاریخی در فوتبال برزیل است. باید جشن گرفته و آتش بازی راه بیندازیم. سر انجام این اعضای بی کفایت فدراسیون فوتبال برزیل کاری انجام دادند که به درد فوتبال برزیل می‌خورد.

اسطوره تیم ملی برزیل پس از اخراج سرمربی این تیم اعلام کرد از شر او خلاص شده‌‌اند.

خبرگزاری فارس: روماریو: از شر منزس راحت شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سامبا فوتبال، روماریو که همواره یکی از منتقدان مانو منزس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال برزیل بود، بارها به دلیل نتیجه‌های بد و عملکرد ضعیف منزس در سلسائو علیه وی مصاحبه کرده و او را یک احمق سبک مغز خطاب کرده بود.

پس از آنکه فدراسیون فوتبال برزیل منزس را اخراج کرد، روماریو در صفحه اختصاصی توییتر خود نوشت این اتفاق باید مدت‌ها پیش رخ می‌داده است.

روماریو در صفحه خود نوشت:‌ «دوستان، امروز یک روز تاریخی در فوتبال برزیل است. باید جشن گرفته و آتش بازی راه بیندازیم. سر انجام این اعضای بی کفایت فدراسیون فوتبال برزیل کاری انجام دادند که به درد فوتبال برزیل می‌خورد. اطمینان داشتم که این اتفاق باید رخ می‌داد ولی مدتی طول کشید. اکنون او رفته. باید بگویم از شر او راحت شدیم.»

روماریو همچنین در مورد جانشین مانو منزس در تیم ملی برزیل صحبت کرد. او ابراز امیدواری کرده لوییس فلیپه اسکولاری بار دیگر هدایت سلسائو را بدست بگیرد. اسکولاری در سال ۲۰۰۲ از دعوت کردن روماریو به تیم ملی خودداری کرد، با این حال روماریو او را بهترین گزینه می‌داند.

روماریو در این مورد نیز گفت: به عقیده من اسکولاری بهترین گزینه برای هدایت برزیل است. آندرس سانچس نیز باید مدیر تیم شود. اگر او نیاید، بهترین گزینه «رای» خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر