1

“خرمای تروریست” در عربستان+تصویر

  • کد خبر : 48138
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹

عربستانی ها فقط از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی می توانند این برنامه را که به زبان طنز مشکلات اجتماعی را بیان می کند، پیگیری کنند.

“خرمای تروریست”، یکی از قسمت‌های برنامه طنز اجتماعی و پرمخاطب در عربستان به نام “علی الطایر” است که در فاصله کوتاهی توجه بیش از ۵۰۰ هزار نفر را جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، “عمر حسین” مجری جوان برنامه “علی الطایر” گفت : “خرمای تروریست ” با استقبال دوستداران این برنامه مواجه شده است .

عمر حسین با اشاره به اینکه،  در این قسمت به مسائل مختلفی از جمله ازدحام حجاج در قطار مکه مکرمه در مراسم حج سال گذشته و نحوه انعکاس این خبر در رسانه ها پرداخته شده، گفت : برخی رسانه ها به خبر شلوغی قطار مکه مکرمه در سال گذشته اهمیتی ندادند؛ و برخی رسانه ها نیز مراسم حج سال گذشته را موفقیت آمیز توصیف کردند؛ ولی یکی از مسئولان گفت که انداختن ” هسته خرما ” در ایستگاه قطار عامل اصلی  ازدحام حجاج، و ایجاد حالت خفگی برای برخی از آنان بود.

عمر حسین در این قسمت از برنامه خود نتیجه گیری می کند که این قطارهای عربستان هستند که نمی خواهند حرکت کنند.

عمر حسین همچنین به مساله قطار ریاض اشاره کرد و به نقل از عبدالله المقبل شهردار ریاض گفت : قطار ریاض یکی از طرح های بین المللی خواهد بود!.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48138

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]