2

تظاهرات دامداران با حضور یکهزار تراکتور +تصاویر

  • کد خبر : 48544
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۶:۳۵

دامداران از چندین کشور اروپایی امروز در بروکسل با تراکتورهای خود بخاطر کاهش قیمت شیر اعتراض کردند که این اعتراض فردا هم ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: تظاهرات دامداران با تراکتور در بروکسل + عکس

انتظار می‌رود تظاهرات دامداران که روز دوشنبه با حضور یکهزار تراکتور در بروکسل و توسط صنف شیر اروپا (EMB) سازمان‌دهی و برگزار شد، سه شنبه نیز ادامه یافته و اختلالاتی را در ترافیک پایتخت بلژیک ایجاد کند.

تظاهرات دامداران با تراکتور در بروکسل

تولید کنندگان شیر در اروپا با شرایط حساس و سختی روبرو هستند و برای مدت طولانی است که  قیمت فعلی شیر هزینه های تولیدات را تحت پوشش قرار نمی دهد و هزاران نفر از تولیدکنندگان مجبور به توقف تولید هستند. صنف شیر اروپا (EMB) که نماینده تولیدکنندگان ۱۴ کشور است در بیانیه ای اعلام کرد که این گروه امیدوار است که با اعتراض، نظر سیاست گذاران را به بازار شیرجلب کرده و منجر به تغییر قانونگذاری شود.

 

تظاهرات دامداران با تراکتور در بروکسل

به گزارش مرکز ترافیک پرکس (Perex) معترضان عمدتا ً از طریق بزرگراههای اصلی آلمان، هلند و فرانسه وارد بروکسل شدند و قرار بود عصر دوشنبه مقابل پارلمان تجمع کنند.

در تظاهرات مشابهی در سال ۲۰۰۹، صنف شیر اروپا سطل های شیر را بیرون تخلیه کرده و کاههای مشتعل و ماکت های گاو را مقابل دفتر مرکزی کمیسیون اروپا قرار دادند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48544

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]